Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Зони магістрального типу у центрі міста підвищать рівень комфорту для львів’ян

«Створення зон транспортного руху заспокоїть у центральній частині міста потік автомобілів», – повідомив на громадських слуханнях спеціаліст Інституту «Містопроект» Віталій Дубина.
 За його словами, систему вулиць планується перетворити у значенні до магістрального типу із забороную зупинки і стоянки автомобілів. «Це значно розвантажить автомобільну насиченість вулиць і тротуарів. До першого кільця належать вулиці Б. Лепкого, Університетська, Ю. Словацького, Стефаника, Л. Мартовича, Саксаганського, Івана Франка, Винниченка, площа Галицька, Я. Осмомисла. Далі кільце перетинається з проспектом Свободи. Є в планах й інші, проте без цього кільця обійтись неможливо. Потрібно створити безтранспотні зони, які розвантажили б центральну частину міста Львова, також планується будівництво багатоповерхових надземних і підземних паркінгів, які вписуються в критерій будівництва гаражів. На мою думку, такі паркінги мають вміщати більше ста автомобілів, адже на меншу кількість авто будівництво є неефективним. Можливо, це і не розвантажить центр міста, проте створить певний рівень комфорту для туристів і самих мешканців Львова. Другий етап будівництва кільця також створить систему паркінгів, проте конкретно ще немає визначено вулиць для будівництва. Вважаю, що недоцільно у центрі міста будувати паркінги підземно, адже близько річка Полтва і таке будівництво може спричинити непередбачені наслідки. Що стосується будівництва пакінгу готельним комплексом «Жорж», то вважаю, що варто перший поверх не виділяти під розміщення автомобілів, а створити додатковий вихід зі споруди і розмістити магазин-салон «Художник», проте будівництво гаража відповідає часу і Львів сьогодні має жити завтрашнім днем, а не вчорашнім і сьогоднішнім», – зазначив Віталій Дубина.   
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ