Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Трамвай на Сихів поїде в середині листопада

фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
фото - Serg Bobra
1/17
Відкриття трамвайної колії на Сихів заплановано на середину листопада цього року. Станом на зараз реалізовується завершальна стадія робіт, готовність проекту - 85%. Про це йдеться у прес-релізі прес-служби Львівської міської ради.

«Зараз основні роботи проводяться по будівництву дорожньої частини на ділянці від вуя. Навроцького до вуя. Липова Алея та перенесення ринку «Санта Барбара» і будівництво там дорожньої частини. Як тільки підприємці переїдуть на сучасний ринок по вуя. Антонича, зобов’язалися до 1 жовтня зробити це, то залишиться прокласти ще близько 200 м колії», розповів директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза.

Готовність Лоту 1 (вул. Угорська - вул. В. Вернадського)

Роботи з будівництва трамвайної колії на ділянці Лот 1 виконані більш як на 90%, влаштовано трамвайні плити та рейки, дорожнє покриття та воднопровідну мережу, контактну мережу, посадочні платформи. Залишилися ще роботи з перенесення половини ринку «Санта Барбара» та будівництва дорожньої частини. Також ведуться роботи з встановлення трамвайних плит та рейок на розворотному кільці в кінці маршруту.

Готовність Лоту 2 (вул. І. Свєнціцького - вул. Угорська)

По Лоту 2 роботи виконано орієнтовно на 80%, залишилося ще встановити частину трамвайних плит, дорожнього покриття і пішохідної зони, трамвайних рейок та контактної мережі. Окрім цього ведуться роботи по будівництву колектора, який проведено більш як наполовину, та зведення розворотного кільця.

Колектор збудовано більш як наполовину

Будівництво колектору триває, виконано більше половини робіт. Роботи ведуть паралельно шахтовим і наземним способом.

Санта-Барбара в процесі перенесення

Ділянка для перенесення ринку «Санта-Барбара» повністю готова до експлуатації, але адміністрація ринку знову відтермінувала переїзд, зобов’язавшись перенести усі торгові павільйони до 1 жовтня.

Встановлено посадочні платформи

Посадочні платформи вже встановлені по всьому маршруту. Всього буде 24 зупинки, 18 з яких облаштують для людей з особливими потребами. Краї зупинок вже вимощено тактильною плиткою.

Вже закуплено два нових трамваї

Як повідомлялося раніше, на маршрут планують запустити 9 низькопідлоговмх трамваїв, два з яких вже курсують містом.

Нагадаємо, що будівництво трамвайної колії на Сихів передбачено Генеральним планом Львова. Згідно проекту буде прокладено 11,5 км колії в обидва боки по вул. Стуса вздовж пр. Червоної Калини до ринку «Санта Барбара». Тендер на виконання робіт виграла компанія «ONUR» (Туреччина) Технічний нагляд за ремонтними роботами здійснює французька компанія «Еджіс Інтернешнл».

З Сихова до центру трамваєм можна буде дістатися на 25-30 хвилин. Окрім цього лроект має на меті зменшити транспортне навантаження найбільшого житлового масиву Львова (150 000 мешканців), що матиме позитивний вплив на екологічну ситуацію району та соціальний добробут львів’ян.

Проект реалізовується за рахунок кредиту від ЄБРР у розмірі 12 млн. євро, гранту німецького уряду у 5 млн. євро, технічної допомоги ЄС у розмірі 1,5 млн. євро та за кошти з міського бюджету - 8,850 млн. євро.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ