Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Локшина по-львівськи. Випуск 2.

Коли бачу, як хтось в автобусі читає місцеві видання, дуже хочеться підійти і спитати: «А що ви про все це думаєте?» Та якось не хочеться нариватись на потік нецензурної лексики. А інакше ситуацію не оціниш.

Минулого тижня я не стала робити аналіз тижневиків від 9 жовтня («Високий замок», «Експрес», «Львівська пошта», «Львівська газета», «Ратуша») – все якось заспокоїлось, джинсували собі потроху всі видання, засвітилися і «Народний фронт», і «Радикальна партія»,і «ЗАСТУП», і «Сильна Україна», і ВО «Свобода», і «Батьківщина», і «Блок Петра Порошенка», і окремі мажоритарники. Нічого надзвичайного – всього 19 матеріалів. Все якось не претензійно, не нав’язливо – максимум 5 матеріалів з прихованою рекламою на газету. Як виявилось, це ще було ДУЖЕ пристойно.

Тижневики від 16 жовтня мають геть інакший вигляд. Вибори затьмарили все інше –  порівняно з минулим тижнем кількість матеріалів з ознаками замовних збільшилась в удвівчі – з 19 до 38! Маркована передвиборча агітація, не маркована – все перемішалося. Нехай, шановний читачу, вас не вводять в оману назви рубрик – «Вибори», «Особливий погляд», «Точка зору», «Коментар». Згідно із законодавством, вся політична реклама має бути маркована саме як «Реклама». Втім, юристи говорять про можливість маркування «На правах реклами», «Політична агітація» тощо. Так що, дивімося, спостерігаймо…

Найбільший замовник агітаційних немаркованих матеріалів – «Народний фронт». Тут тобі і хвалебні оди Арсенію Петровичу і діяльності його уряду, і компліментарні інтерв’ю з мажоритарниками, що йдуть від партії (Ярощук, Пекар, Герасим, Васюник, Брезіцький тощо). Всього, з 38 матеріалів з ознаками замовних, «Народний фронт» є героєм - більше як 44%! Ну як тут не згадати результати дослідження, за яким партія Яценюка є лідером з кількості передвиборчої агітації на телевізійних каналах?


Фото1.

Не обійшлося і без матеріалів з критикою нинішнього уряду – тут відзначився «Експрес», який енергійно і пасіонарно «мочить» Яценюка вже другий тиждень підряд. А от деякі видання не настільки принципові – у них на одній шпальт можуть співіснувати матеріали як «за», так і «проти».Ну, будемо вважати це спробою дотримуватися балансу навіть у замовних матеріалах...



Фото 2.

Усі інші борці за увагу читачів опинилися далеко позаду – 3 матеріали розмістила Радикальна партія, 2 - Блок Петра Порошенка, по 1 ціла команда з 11 виборчих суб’єктів – від ВО «Свобода» та «ЗАСТУПу» до Миколи Кмітя і Оксани Юринець. Якщо оцінювати кількість немаркованої політичної агітації у виданнях – тут явного лідера немає. «Високий замок» опублікував 10 таких матеріалів, «Львівська пошта» і «Львівська газета» по 9. Порівняно з попередніми тижнями збільшилася і кількість маркованих матеріалів – якщо раніше чітко позначав агітацію здебільшого «Експрес», то тепер підтягнулися і інші. Але що дивно – на одній шпальті можуть співіснувати як законна, так і не законна агітація. В чому тут справа?

Фото 3.

Наостанок, хочу відзначити оригінальний хід «Львівської газети» - додаток з програмами всіх політичних партій і кандидатів-мажоритарників по Львівській області. Буде чим зайнятися на вихідних.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Завантаження...
Loading...