Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Львівська ОДА не потягне ціни, які пропонують ЗМІ для виконання закону про публічну інформацію

Львівські комерційні друковані видання розцінюють виконання закону про доступ до публічної інформації, як рекламу діяльності Львівської ОДА. Про це сьогодні, 20 лютого, під час прес-конференції у Львівському прес-клубі повідомив начальник аналітично-інформаційного управління головного управління з питань внутрішньої політики, преси та інформації ЛОДА Дмитро Посипанко.

Дмитро Посипанко нагадав, що закон про доступ до публічної інформації набув чинності 9 травня минулого року, однак виконувати його складно, адже розміщення нормативно-правових актів Львівської ОДА потребує значних ресурсів.

«Сам порядок оприлюднення нармативно-правових актів набуде чинності лише з 1 квітня цього року, адже залишаються певні нюанси, які ще треба доопрацювати. Оськільні а ні Львівська ОДА, а ні Львівська обласна рада не є засновниками комунального друкованого ЗМІ, то залишається єдиний вихід – оприлюднювати інформацію на сайті та домовлятися із вже існуючими ЗМІ», - зазначив Дмитро Посипанко.

За його словами, відбудеться відкритий конкурс для друкованих ЗМІ в результаті з переможцем укладуть угоду, однак для цього треба гроші.

«Львівська ОДА розробила регіональну програму розвитку інформаційного простору, де й заклала кошти на це з обласного бюджету», - додав Посипанко.

Він також додав, що конкурс має пройти в двомісячний термін, але без грошей його неможливо провести.

«Ця програма буде винесена на розгляд сесії Львівської облради 28 лютого. Сподіваємось, що депутати нас підтримають, адже це необхідно для виконання закону», - сказав Посипанко.

Він пояснив, що на реалізацію закону закладено 100 тис. грн і додав, що найбільша проблема в тому, що друковані ЗМІ розглядають це як рекламу Львівської ОДА, той й просять великі кошти за місце на своїх шпальтах.

«Фізично ми не маємо змоги платити великі суми, адже в рік голова Львівської ОДА видає до 1 400 розпоряджень, як треба опубліковувати. Це не реклама, це соціально важливе питання. Треба трохи розуміти, що ми теж обмеженів ресурсах. Так розпорядження є різні за обсягом і часом можуть займати від 1 до 2 газетних шпальт, але оприлюднення документу в повному обсязі від нас вимагає закон», - сказав Посипанко.

Він також додав, що створювати своє комунальне видання ще важче, адже для цього потрібне приміщення та працівники, яким треба платити зарплату.

«Наскільки мені відомо, є проект рішення Львівської облради про заснування комунального друкованого видання Львівської обласної ради. Якщо таке буде, то ми будемо домовлятися з ними про розміщення інформації», - додав Дмитро Посипанко.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ