Слухай онлайн
Cуспільство

“Недолюди” та “бидлота” - так поважні львів'яни ображають людей, які виконують свою роботу

В Європейському Львові стало нормою ображати людей, які виконують свою роботу? А чи в Європейському?
фото - Сергій Бобра, Гал-Інфо

Я вже не перший раз зіштовхуюсь з різноманітними Facebook-скаргами на людей різних професій. Львів’яни скаржаться на двірників, бо ті погано прибирають; скаржаться на чиновників та лікарів, бо вони хабарники; скаржаться на поліцію, яка вимагає дотримуватись елементарних правил дорожнього руху; врешті-решт - скаржаться на контролерів в громадському транспорті, які просто виконують свою роботу.

Прочитав сьогодні новий допис, де львів'янка скаржиться на контролерів ЛЕТ, які змусили її платити, на її думку, неправомірний штраф за безквитковий проїзд. Загалом таких ситуацій зустрічається багато і вирішувати їх мали б у встановленому порядку поліція та керівництво ЛКП “Львівелектротранс”.

Я ж хочу акцентувати увагу на іншому, а саме на реакції звичайних львів'ян.

“Тих контролерів треба пи.... и кожного разу, коли заходять в вагон”, - зазначає пан Олег.

“........ Ваші контролери будуть отримувати по зубах за такі вчинки”, - додав Віталій.

“Сам часто був свідком зухвалої поведінки контролерів, головне що ні разу не бачив щоб чіпались до якогось амбала, лише діти, дівчата та пенсіонери. Вони явно виходять за рамки повноважень”, - обурюється “амбал” Ростислав.

“Тих хто може дати їм в чоло, вони не рухають”, - вирішила підспівати пані Ольга.

“Та тих контролерів треба піздити щоб не розпускали руки”, - долучився до обговорення ще один “амбал” Руслан.

“Від придурків купіть собі електрошокер”, - схоже коментар пан Ігор не відносить себе до амбалів і сподівається на інші методи самозахисту.

“Нема в україні нікде порятку влада нічо неробить”, - а куди ж без звинувачень влади. Але ж вона тепер нова, а проблеми ті самі залишилися. Чи не так пане Микола без аватарки ? А на виборах ви за кого голосували ?

“Контролери. Алкаші”, - на досвіді прокоментував Коля.

“Могли їх прямо послати на три веселі букви”, - радить Юліаночка.

“Треба ту бидлоту контролерів ставити на місце! Де в контролерів докази того, що вони контролери, раз?! Що квиток придбано не в цьому трамваї, два?!”, - співчуває Анна.

“А контролери реально охамівші і деколи з перегаром”, - долучився ще один експерт по алкоголіках Ілья.

"Контролер, це - пес, що перевищив свої повноваження. Немічні люди, які відчувають себе всемогутніми. Той самий рекет при виконані і бидло з бидла. Газовий балончик у допомогу!", - і ще багато-багато порад, як вести себе з людьми, які не за найбільші гроші просто виконують свої обов'язки.

Обговорення активно триває і далі. Але найбільш показовим є розуміння, що більшість з коментаторів не мають елементарного розуміння не лише правил проїзду в громадському транспорті, а й людського виховання. Невже ці всі люди - львів'яни? Жителі нашого чудового європейського міста з столітньою історією, культурними традиціями та духовними цінностями?

Ситуації в житті бувають різні, й не завжди особи наділені владою мають рацію. Але, можливо, для початку варто самим задуматись над своєю поведінкою і дотримуватись елементарних правил?

Також хочу нагадати про базові правила користування громадським електротранспортом у Львові:

  • без квитка заходити потрібно через передні двері. Опції "передайте на квиточок" не існує.
  • один повний квиток не замінює два пільгових.
  • пільговий квиток без відповідного посвідчення є НЕДІЙСНИМ.
  • електронний пільговий місячний проїзний не дійсний без посвідчення особи.
  • відсутність інтернету не означає, що ви можете не оплачувати проїзд.
  • розряджений смартфон не означає, що у вас на ньому є оплачений квиток.
  • поїздка "на одну зупинку" коштує так само, як з одного кінця маршруту до іншого.
  • якщо контролери зупинили "зайця", то не потрібно втручатись "чого до людини пристали".

Залишаймось людьми за будь-яких обставин.

Маринюк Андрій

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");