Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

10 грн за проїзд проспектом Свободи у Львові - нова транспортна концепція

Днями на засіданні комісії інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики Львівської міської ради секретар комісії Олег Шмід презентував концепцію транспортного руху в центральній часині міста Львова, яку розробив "Інститут стійких транспортних систем" ЛКП "Львівавтодор". Про це повідомив інформаційний портал депутатів Львівської міської ради.

Зі слів Олега Шміда, однією з найбільших проблем Львова є надмір авто в центрі міста, перевантаження вулиць та парковок. Відтак передовсім потрібно реанімувати ідею малого транспортного кільця, в якому транспорт має рухатись двома смугами руху проти годинникової стрілки. 

«У нашому проекті передбачений рух двома смугами проти годинникової стрілки. У такому випадку легше здійснювати праві повороти, які нікому не заважають. Від цього кільця рухатимуться магістралі від вулиць Кривоноса, Чорновола в північну частину, також по Городоцькій в західну, а на південь по вулицях Листопадовому Чину та Дорошенка. На деяких вулицях доведеться змінювати напрям руху, наприклад, на вул. Левицького та Зеленій. На мою думку, на вулиці Лепкого потрібно прибрати парковку, оскільки вона заважатиме руху двох смуг. Ще є проблема в тому, що вулиця Шухевича буде розвернута в іншу сторону. Головна ідея в тому, щоб рух по колу довкола центральної частини був привабливіший, ніж рух через центр. А от периферійний рух в середині кільця збережеться». 

Як повідомив Олег Шмід, концепція транспортного руху в центральній часині міста передбачає продовження смуг громадського транспорту. Таким чином вдасться пустити тролейбус і з’єднати південну гілку з північною. Також цей проект дозволить продовжити пішохідні зони в центі міста, а на вулицях Курбаса і Крива Липа влаштують променад для львів’ян. 

«У цьому проекті передбачено 6 точок виїзду з центру, а в’їзду – тільки 4. Це означає, що ми сприяємо виїзду транспорту з центру і даємо обмеження на заїзд. На заїзд працюватиме площа Соборна. Біля Оперного театру, на вул.Січових Стрільців та вул. Коперніка також буде заїзд. Виїзд з малого транспортного кільця – по вулицях Гнатюка, Менцинського, Грушевського, Саксаганського, князя Романа. Разом з тим, ми пропонуємо залишити транзит через центр. У нас тільки одна вулиця бере участь у всіх транзитах через центр – це проспект Свободи. І для того, щоб зменшити привабливість проїзду через центр і водночас зробити безперешкодним і швидким маршрут по транспортному кільцю, я пропоную зробити проїзд через нього платним, ціна має становити хоча б 10 грн. Проте оплата має здійснюватись лише через електронний гаманець». 

Крім того, в майбутньому передбачається облаштування підземних паркінгів на під’їздах до малого транспортного кільця – на вул. Винниченка, схилах Високого Замку, за ринком "Добробут", в районі ЛНУ ім. І. Франка, Цитаделі та площі Петрушевича, а також багаторівневий наземний паркінг на вул. Вороного. 
За словами Олега Шміда, концепція транспортного руху в центральній часині міста Львова повинна пройти широке громадське обговорення серед мешканців, у депутатських комісіях та міській комісії з безпеки дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ