Слухай онлайн
Політика

Ахметов запускає новинний телеканал

Телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011»), який входить у «Медіа Група Україна» переоформив ліцензію через зміну логотипу та концепції мовлення.

Таке рішення 7 листопада на своєю засіданні прийняла Національна рада з питань телебачення та радіомовлення, інформує "Детектор медіа".

На засіданні регулятора зміни не деталізували. Однак, як уточнив для «Детектор медіа» член Нацради Олександр Ільяшенко, тепер канал називатиметься «Україна 24». За концепцією – це інформаційний канал. Близько 15 годин мовлення на добу інформаційні програми.

У прес-службі «Медіа Групи Україна» «Детектор медіа» повідомили, що сам концепт оновленого каналу та його програмна політика ще розробляються.

Раніше про наміри перезапустити канал ще у 2018 році розказував керівник нішевих каналів групи Іван Букреєв.

Нагадаємо, «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова купила цифровий телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011») на початку 2015 року. У минулому ТОВ «Аспера 2011» була зареєстрована за однією адресою (вул. Червонопрапорна, 28-а в Києві) з іншими каналами, створеними під конкурс 2011 року: ТОВ «Корона санрайс» і ТОВ «Голдберрі». Усіх їх пов'язували з оточенням Олександра Януковича. ТОВ «Корона санрайс» (телеканал «Вінтаж») згодом придбав власник «Першої української радіо групи» Андрій Карпій, а ТОВ «Голдберрі» придбали власники телеканалу «Еспресо» і переоформили ліцензію на «Еспресо».

«Ескулап TV» отримав три попередження Нацради за недотримання програмної концепції (перше – у вересні 2014 року, друге – у лютому 2015 року, третє – в серпні 2015 року). Зокрема, Нацрада виявила в ефірі каналу лише 6 хвилин власного виробництва. Представники каналу також мали дискусію з Нацрадою щодо визначення жанрового наповнення. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");