Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

#Дебати_челендж підтримали уже 100 тисяч користувачів Facebook

100 тисяч користувачів соціальної мережі Facebook за один день підтримали ініціативу #Дебати_челендж, долучившись до відповідної події.

Про це у коментарі Укрінформу повідомила директор департаменту зв'язків із громадськістю та ЗМІ Національної суспільної телерадіокомпанії України Вікторія Сидоренко.

“Ми бачимо, що заклик до кандидатів прийти на дебати знаходить величезний відгук у суспільстві, бо тільки одна подія у Facebook (#Дебати_челендж) за один день зібрала 100 тисяч підписників, не кажучи вже про інші соцмережі. Запит суспільства на реальні дебати є колосальним”, — зазначила Сидоренко.

При цьому вона наголосила, що приріст підписників є абсолютно органічним.

“PR-служба Суспільного не витратила жодної копійки на рекламу чи на якесь платне просування — абсолютно нічого. Тобто це суто органічний приріст, і він відбувається за рахунок того, що подію поширюють сторінки Суспільного мовника, всі наші теле- та радіоканали, і самі громадяни”, — пояснила представниця НСТУ.

Водночас Сидоренко нагадала, що флешмоб із хештегом #дебати_челендж набув поширення ще під час першого туру виборів Президента, коли деякі кандидати ігнорували запрошення Суспільного взяти участь у ток-шоу “Зворотний відлік”. Цей рух започаткував один із користувачів Facebook, а після оприлюднення результатів перших екзит-полів активізувала прес-служба НСТУ.

“Власне, в той же час з'явилися подібні публікації у соціальних мережах і голова правління Суспільного Зураб Аласанія першим написав, що ми запрошуємо кандидатів на дебати, член правління Олександра Кольцова запропонувала такий хештег #хочубачитидебати, і ми побачили, що громадяни теж підтримають таку позицію Суспільного мовника: що дебати є обов'язковими. Один із користувачів створив подію, яка почала набирати підписників-однодумців, і власне, тоді ж піар-служба Суспільного підключалася до цього челенджу, очолила цей рух і запустила офіційний флешмоб, який і набрав такого величезного поширення в соціальних мережах — зараз це Instagram, Twitter і Facebook”, — розповіла pr-директор Суспільного.

Вона прогнозує, що кількість підписників стрімко зростатиме ще протягом кількох днів. Паралельно команда НСТУ намагається просувати інформацію про важливість дебатів і через традиційні медіа.

Сидоренко запевняє, що Суспільний мовник абсолютно готовий забезпечити проведення дебатів, але при цьому пояснює: за відмову від дискусії кандидати не несуть жодної відповідальності.

“Ми розуміємо, що зобов'язані провести дебати, як цього вимагає закон “Про вибори Президента України”. Але кандидати не зобов'язані на них прийти, бо немає для них жодних санкцій за те, що вони участі не візьмуть. Наприклад, якщо хтось один участі не візьме, то його час віддадуть іншому і дебатів може взагалі не бути”, — зазначила директорка департаменту зв'язків із громадськістю та ЗМІ НСТУ.

Окрім того, вона додала, що Суспільне має дотриматися певної формальної процедури, запрошуючи кандидатів на дебати.

“Зараз є офіційна публічна заява від компанії, що ми запрошуємо кандидатів на дебати. Після того, як ЦВК остаточно оголосить результати і назве двох кандидатів, їм одразу буде надіслано офіційний лист із підписом голоси правління Суспільного мовника Зураба Аласанїї про те, що ми запрошуємо їх на дебати. Ми будемо очікувати від кандидатів так само зустрічного листа про те, що вони прийдуть чи не прийдуть”, — уточнила Сидоренко.

Як повідомляв Укрінформ, 31 березня в Україні відбувся перший тур виборів президента. За даними ЦВК, явка виборців становила 63,48%. За попередніми даними, у другий тур виборів виходять шоумен Володимир Зеленський та чинний глава держави Петро Порошенко.

Як повідомлялося, 26 березня на сайті електронних петицій Президента України з’явилася петиція про публічні дебати кандидатів у президенти. Станом на 2 квітня вона зібрала 4954 підписів із 25000, необхідних для подальшого розгляду. Схожа петиція у вівторок була зареєстрована й на сайті Верховної Ради — станом на 16:00 її підписали 110 осіб із 25 тисяч необхідних.

Водночас Національна суспільна телерадіокомпанія України запросила кандидатів на пост Президента України, що проходять в другий тур виборів, взяти участь у дебатах. Суспільний мовник готовий до проведення теледебатів у визначеному законом порядку та надасть офіційні запрошення до участі в дебатах обом кандидатам одразу після офіційного оголошення результатів першого туру виборів на пост Президента України.

Президент Петро Порошенко вважає дебати ключовим елементом другого туру президентських виборів та заявив, що "той, хто буде ухилятися, він буде знати, що йому нема чого сказати".

Під час брифінгу в своєму штабі у неділю, в день виборів 31 березня, Зеленський сказав, що готовий до дебатів із Порошенком. Однак пізніше політконсультант команди Володимира Зеленського Дмитро Разумков заявив, що на дебатах кандидатів у президенти прозвучать обіцянки від "діючих політичних еліт", і запиту на це у суспільства немає. Водночас він запевнив, що Зеленський знайде, що сказати Порошенку на дебатах.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ