Як інформує прес-служба НАЗК, Національне агентство підготувало відповіді на найбільш поширені запитання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.
Перша група питань пов’язана з входом у Реєстр та може бути викликана: закінченням строку дії кваліфікованого електронного підпису (КЕП; стара назва – електронний цифровий підпис (ЕЦП)); використанням поштової скриньки на електронних ресурсах, які потрапили під дію санкцій (mail.ru, Yandex та інші) ; зміною КЕП після реєстрації в Реєстрі декларацій.
У разі зміни КЕП для роботи в Реєстрі необхідно зробити серію послідовних кроків:
- Зайти на сторінку входу до Реєстру і скористатись посиланням: ʺЯ змінив свій особистий ключʺ.
- У полі Електронна адреса необхідно вказати електронну адресу, яка зазначена у персональному електронному кабінеті суб’єкта декларування, та натиснути кнопку ʺВислати код відновленняʺ.
- Зайти в поштову скриньку та відкрити лист ʺЗміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙʺ.
Для завершення процедури зміни КЕП необхідно перейти за посиланням, обрати кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (АЦСК), обрати файл особистого ключа та вказати пароль від нього, натиснути кнопку ʺЗмінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)ʺ.
Більше роз’яснень можна знайти на офіційному вебсайті НАЗК у розділі ʺТехнічна допомогаʺ.