4 жовтня у Львові пройшов прес-брифінг, присвячений «5-й Школі сучасної мамографії». На заході обговорили питання, які тісно пов'язані із захворюванням раку молочної залози серед українок. За останніми даними Національного канцер-реєстру, у 2015 році було зареєстровано 13 642 випадки захворювання. За минулий рік загальна кількість померлих сягнула 5 874 жінки. Про це повідомили організатори
За статистикою, рак молочної залози є найпоширенішим захворюванням серед українських жінок. За останніми даними Національного канцер-реєстру, у 2015 році було зареєстровано 13 642 випадки захворювання. За минулий рік загальна кількість померлих сягнула 5 874 жінки. Найбільша кількість була зареєстрована у Київській, Миколаївській, Сумській і Дніпропетровській областях.
Згідно зі статистикою, майже 25% пухлин діагностують на пізній стадії, а 40% жінок після 40 років взагалі ніколи не проходять належне обстеження. Саме ці питання обговорили учасники прес-брифінгу, який відбувся в рамках освітнього семінару для мамологів «5-ої Школи сучасної мамографії». Освітня програма є партнерським проектом компанії AVON і Благодійного Фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї», а також компаній AGFA, SIEMENS і ОНІКО.
«Школа сучасної мамографії» була створена партнерами для підвищення кваліфікації українських рентгенологів, що працюють в галузі діагностики захворювання раку молочної залози. Так, наприклад, тільки за період з 2010 по 2015 роки навчання у школі пройшли 123 лікарі-рентгенологи із різних галузей онкологічних установ. Попередні Школи проходили у Ялті, АР Крим та Львові. У 2016 році «5-та Школа сучасної мамографії» знову буде проведена у Львові. Діяльність проекту спрямують на те, щоб збільшити обізнаність жінок про важливість регулярних оглядів молочної залози, а також підтримати розвиток системи якісного медичного обстеження.
Ще однією знаковою подією для школи у 2016 році стане грантова програма від AVON. Ії запроваджують задля забезпечення якісної безкоштовної мамографії для жінок України. Заплановано від 3 до 5 грантів загальною вартістю до 625 тис. грн. Протягом наступного року лікарням, які отримають підтримку завдяки відкритому конкурсу перерахують по 125 тис. грн. Грантові кошти направляються на обслуговування мамографічного обладнання та поліпшення якості його роботи, придбання рентгенівської плівки та проявочних матеріалів. Таким чином жінки отримують можливість пройти процедуру мамографії безкоштовно. По закінченню програми один із кращих грантових проектів отримає спеціальну нагороду від організаторів.
«У цьому році ми разом із партнерами реалізуємо вже «5-ту Школу сучасної мамографії». Нас об’єднує спільна мета – турбота про здоров’я українських жінок. Ще у 2001 році стартувала програма «Разом проти раку молочної залози». За цей час нам вдалося зібрати більше 2 млн дол. На ці кошти ми змогли реалізувати освітні проекти, а також купити сучасне мамографічне обладнання для 10 регіональних державних онкоцентрів. Сьогодні ми оголошуємо про запуск великої грантової програми. Завдяки ії реалізації українки зможуть перевіритися та безкоштовно зробити мамографію в тих лікарнях, які будуть долучені до програми. Ми віримо, що таким чином нам вдасться зберегти життя та попередити захворювання у багатьох жінок», – коментує Карина Таковенко, генеральний директор компанії AVON в Україні та Грузії.
«Завдяки послідовності та ефективності програми AVON «Разом проти раку грудей», що працює в Україні з 2001 року, вдалося досягти вагомих результатів і сьогодні хотілось би зазначити основні. Потужні національні інформаційні кампанії «Рожевий жовтень» подолали мовчання навколо цієї проблеми. Основним повідомленням є те, що рак грудей виліковний, якщо звернення вчасне, а обстеження відповідає стандартам якості. Зібрані кошти інвестовано в державні онкологічні центри у вигляді сучасного діагностичного обладнання, включаючи мобільне, а також у підготовку 171 фахівця-рентгенолога з усіх регіонів України. Їх високий професійний рівень зберігає життя українських жінок»,– зазначила Галина Майструк, голова правління Благодійного фонду «Здоров’я жінки та планування сім’ї», Національний представник Європейської коаліції проти раку в Україні.
Для профілактики раку молочної залози кожна жінка може вжити таких заходів:
1 раз на місяць (на 7-10 день циклу) провести самодіагностику на наявність ущільнень у грудях, видимих змін форми і шкіри;
1 раз на рік відвідати мамолога, а на регулярному огляді у гінеколога обов'язково попросити перевірити молочні залози;
після 40 років раз на 2 роки проходити мамографію – рентген молочних залоз, який не несе великого навантаження на організм.
Довідка.
AVON - компанія, яка протягом 130 років працює для жінок. Компанія пропонує свою продукцію в 70 країнах світу. Команда AVON сьогодні об'єднує понад 30 тис. співробітників і понад 6 млн представників по всьому світу. Компанія AVON володіє власним виробництвом, системою ланцюжка поставок і дистрибуції, а також комерційним маркетингом і відділом продажів. Крім цього, в структуру бізнесу входять передові дослідницькі центри, на базі яких ведеться безперервна наукова робота у сфері створення б'юті-інновацій. Продуктовий портфель компанії включає такі категорії, як декоративна косметика, парфумерія, засоби по догляду за шкірою, засоби по догляду за волоссям, чоловічі та жіночі аксесуари, а також товари для дому. Компанія AVON просуває на косметичному ринку низку брендів, серед яких Avon Color, Skin-So-Soft, Advance Techniques, Avon Naturals, mark., а також бренд, вартістю 1 млрд дол. – антивікова серія преміум-класу для догляду за шкірою – ANEW. Компанія AVON є одним із засновників Асоціації прямого продажу, яка представляє індустрію прямого продажу в світі і в Україні.
Благодійна програма AVON та Фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» «Разом проти раку грудей» діє в Україні з 2001 року. Мета програми в Україні – сприяти обізнаності жінок про важливість регулярних оглядів молочної залози, а також підтримувати розвиток системи якісного медичного обстеження. Збір благодійних коштів відбувається протягом року за рахунок продажу продукції «Рожева стрічка» в каталогах Avon та під час благодійних акцій.«Школа сучасної мамографії» – партнерський проект компанії AVON і Благодійного Фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї», а також компаній AGFA, SIEMENS та ОНІКО, який створено в 2010 році в рамках соціальної програми «Разом проти раку грудей». Мета проекту – підвищення кваліфікації українських рентгенологів в галузі діагностики захворюваннь молочної залози. Протягом 2010-2015 рр. 123 лікарів-рентгенологів із різних регіонів України мали можливість підвищити рівень кваліфікації завдяки навчально-освітній програмі.
Грантова програма запускається у 2016 році в рамках програми AVON «Разом проти раку грудей». Головна мета – сприяння забезпеченню якісної безкоштовної мамографії для жінок України. Заплановано надання від 3 до 5 грантів (в залежності від кількості онкологічних центрів, грантові заявки яких відповідатимуть критеріям програми) загальною вартістю до 625 тис. грн. Протягом наступного року кожен з переможців грантової програми отримує по 125 тис. грн. за умови відповідності усім критеріям. По закінченню програми один з кращих грантових проектів отримає спеціальну нагороду від організаторів.