"Гаряча лінія" Львова запустила бот "1580 Львів".
Про це повідомили на сторінці Львівської міської ради.
"Отримати персональну інформацію про роботи служб за своєю адресою можна у два кліки, а ще – купу всього потрібного. Приєднуйтеся та діліться з друзями. Разом дбаємо про життя нашого міста", – зазначила директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентини Бартошик.
У боті "Гарячої лінії" міста можна: подати звернення, відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення, переглянути інформацію на карті звернень, оперативно отримувати сповіщення про проведення планових та аварійних робіт в місті та багато іншого, дізнатись інформацію про найближче укриття тощо.
Також цілодобово без вихідних продовжить працювати "Гаряча лінія" Львова за телефоном 1580 (дзвінки безплатні).
До слова, залишати звернення можна й у Facebook-групі "Гарячої лінії", у мобільному додатку "Львів 1580" для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.