Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Відтепер звернення на "Гарячу лінію" можна подати через бот

"Гаряча лінія" Львова запустила бот "1580 Львів".

Про це повідомили на сторінці Львівської міської ради. 

"Отримати персональну інформацію про роботи служб за своєю адресою можна у два кліки, а ще – купу всього потрібного. Приєднуйтеся та діліться з друзями. Разом дбаємо про життя нашого міста",  зазначила директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентини Бартошик.

У боті "Гарячої лінії" міста можна: подати звернення, відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення, переглянути інформацію на карті звернень, оперативно отримувати сповіщення про проведення планових та аварійних робіт в місті та багато іншого, дізнатись інформацію про найближче укриття тощо.

Також цілодобово без вихідних продовжить працювати "Гаряча лінія" Львова за телефоном 1580 (дзвінки безплатні).

До слова, залишати звернення можна й у Facebook-групі "Гарячої лінії", у мобільному додатку "Львів 1580" для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ