Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Голосуйте не серцем, а за тих кого знаєте особисто, - Олег Радик

Львівський журналіст, редактор видання "Діло" Олег Радик, на своїй Facebook-сторінці прокоментував перебіг виборчого процесу у Львові і поділився своїми думками стосовно голосування:

Ні за кого не агітуватиму, надто багато шанованих мною людей йдуть під різними прапорами.

Але - якщо сумніваєтеся, голосуйте за малі партії. Ті, що знаходяться за даними кимось оплачених рейтингів на межі проходження. Бо опитати 1 людину коштує 100 гривень. Не всім це по кишені. Це теж засіб агітації.

І за тих голосуйте, кого знаєте особисто, а не по телевізору, чи по фейсбуку.

Чому за малі партії?

Бо монополізація, як влади, так і опозиції приводить до імітації політичних процесів. До банальних договорняків.

Це ми спостерігаємо постійно. Або бачимо результати. Політика це постійний компроміс, але не договорняк ради особистого збагачення, як це у нас повелось.

Коли вирішують, себто рішають вапроси ті люди, хто оплачує передвиборчу компанію і складає списки. Та чого таїти, часто ті, хто продав бренд кандидату. Ціни від 10 до 100 тисяч доларів, до речі. За роботу на безоплатній основі.

А продають і купують лише розкручені і любі серцю виборцю бренди партій.

Хто і ради чого вкладає кошти у місцеві вибори, можна здогадатись.

У всіх списках є люди, за які заплатила українська мафія. Не завжди напряму партіям.

Коли більше учасників політичного процесу - завжди є шанс, що когось не куплять. Не домовляться з депутатом за кіоск чи земельну ділянку. Будуть незадоволені і громадськість, хоча б знатиме правду. Бо всіх не купиш. І всім ділянок не вистачить.

Надіюсь.

А чому краще голосувати за знайомих знайомих, а не за бренд? Бо це лише бренд. Вивіска. Ми не знаємо власників бренду. Який завтра завжди можна продати.

Бренду морду не поб’єш.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ