Слухай онлайн
Політика

Голова Укртрансінспекції: на посади у Міністрерстві інфрастуктури призначають корупціонерів та сепаратистів

Голова Укртрансінспекції Валерій Черненко написав заяву на звільнення і на ФБ пояснив чому:

Валерій Черненко: "Ось і закінчилася моя державна служба,тому що подальше перебування на посаді Голови Укртрансінспекції не має сенсу.

За час перебування на службі звітую про наступне:

1. Розроблено близько 40 нормативно-правових актів з приведення українського транспортного законодавства до європейського, що пройшли громадські обговорення і прийняття яких є вкрай необхідними для транспортної галузі, але до сих пір не прийняті.

2. Зламано корупційну схему торгівлі дозволами - для міжнародних автоперевізників були скасовані будь-які квоти на отримання дозволу для виконання перевезень, що дало можливість всім транспортним підприємствам працювати в усіх напрямках. Результатом перевірки видачі дозволів за 2013 рік було порушено слідчими органами СБУ більше 300 кримінальних справ.

3. Не допущено тіньову приватизацію ДП "Київпассервіс", збільшено прибутковість підприємства в 10 разів.

4.Зламано корупційну схему торгівлі правом на пасажирські міжобласні перевезення. Але заборона перевірок не дає змоги викорінити це зло до кінця.

5. Проведено кадрове очищення апарату Укртрансінспекції через перевірку на "детекторі брехні".

6. Запропонований план по збереженню стану автомобільних доріг шляхом контролю за неухильним дотриманням габаритно-вагових параметрів при перевезеннях вантажів автомобільними шляхами України був зведений нанівець мораторієм на проведення перевірок. Згідно інформації з портів України близько 124 тисяч перевезень, які виконувалися протягом трьох місяців 2014 року абсолютно всі виконані з грубим порушенням вагових параметрів, рекордсменом з яких було перевезення вантажу одним транспортним засобом вагою 77,6 тони. Щороку держава втрачає близько 40 млрд грн внаслідок безкарного знищення автомобільних шляхів.

На жаль, нинішні очільники уряду займаються виключно популізмом, балачками про євроінтеграцію та всі свої зусилля спрямовують на "осідлання" старих-нових схем. Держава-банкрот, яка постійно благає представників Заходу про надання чергового кредиту, не робить жодних дій для збереження ще існуючої інфраструктури. Приймаючи Закон про заборону перевірок, а також відправляючи більше 500 інспекторів (при загальній чисельності інспекції 675 чоловік) за власний рахунок, високопосадовці діють в інтересах тіньового бізнесу, який вправно знаходить в їх кабінетах "дах".
Відсутність фахівців серед керівництва Міністерства Інфраструктури розвіює сподівання на реформи в транспортній галузі".

Показати більше... Ось і закінчилася моя державна служба,тому що подальше перебування на посаді Голови Укртрансінспекції не має сенсу. 

За час перебування на службі звітую про наступне:

1. Розроблено близько 40 нормативно-правових актів з приведення українського транспортного законодавства до європейського, що пройшли громадські обговорення і прийняття яких є вкрай необхідними для транспортної галузі, але до сих пір не прийняті.

2. Зламано корупційну схему торгівлі дозволами - для міжнародних автоперевізників були скасовані будь-які квоти на отримання дозволу для виконання перевезень, що дало можливість всім транспортним підприємствам працювати в усіх напрямках. Результатом перевірки  видачі дозволів за 2013 рік було порушено слідчими органами СБУ більше 300 кримінальних справ.

3. Не допущено тіньову приватизацію ДП "Київпассервіс", збільшено прибутковість підприємства  в 10 разів.

4.Зламано корупційну схему торгівлі правом на пасажирські міжобласні перевезення. Але заборона перевірок не дає змоги викорінити це зло до кінця.

5. Проведено кадрове очищення апарату Укртрансінспекції через перевірку на "детекторі брехні". 

6. Запропонований план по збереженню стану автомобільних доріг шляхом контролю за неухильним дотриманням габаритно-вагових параметрів при перевезеннях вантажів автомобільними шляхами України був зведений нанівець мораторієм на проведення перевірок. Згідно інформації з портів України близько 124 тисяч перевезень, які виконувалися протягом трьох місяців 2014 року абсолютно всі виконані з грубим порушенням вагових параметрів, рекордсменом  з яких було перевезення вантажу одним транспортним засобом вагою 77,6 тони. Щороку держава втрачає близько 40 млрд грн внаслідок безкарного знищення автомобільних шляхів. 

На жаль, нинішні очільники уряду займаються виключно популізмом, балачками про євроінтеграцію та всі свої зусилля спрямовують на "осідлання" старих-нових схем. Держава-банкрот, яка постійно благає представників Заходу про надання чергового кредиту, не робить жодних дій для збереження ще існуючої інфраструктури. Приймаючи Закон про заборону перевірок, а також відправляючи більше 500 інспекторів (при загальній чисельності інспекції 675 чоловік) за власний рахунок, високопосадовці діють в інтересах тіньового бізнесу, який вправно знаходить в їх кабінетах "дах".
 Відсутність фахівців серед керівництва Міністерства Інфраструктури розвіює сподівання на реформи в транспортній галузі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...