Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв фінальну гонку сезону, яка відбулась на трасі Яс-Маріна. Британець завершив сезон «великим шоломом».
Як повідомляє видання F1-Ukraine, на старті Хемілтон без проблем пішов у відрив від Макса Ферстаппена, на якого «насіли» гонщики Ferrari. На першій ж прямій Шарль Леклер обійшов Ферстаппена, чого не вдалось зробити Феттелю при тому що німець був єдиним на Soft у топ-5.
Позаду постраждав лише П’єр Гаслі, який пошкодив переднє антикрило та був змушений їхати в бокси.
За сім кіл Валттері Боттас зміг впритул дійти до топ-10, в яку крім гонщиків Mercedes, Ferrari та Red Bull входили також пілоти McLaren та Renault, й Серхіо Перес на 10-му місці.
На 15-му колі Ferrari провела подвійний піт-стоп для Леклера та Феттеля, але при встановленні Hard німцю виникла заминка у кілька секунд. І якщо Шарль виїхав четвертим, то Феттель став аж сьомим позаду Переса, котрого той одразу обігнав із блокуванням коліс.
На піт-стоп Ferrari відповіли лише у Red Bull, й закликали Албона теж за Hard. Але у підсумку Албон з Феттелем (на свіжому Hard) застрягли за Хюлькенбергом та Боттасом. І ситуацію загострювала відсутність DRS, яку вимкнула гоночна дирекція.
Як тільки на 19-му колі DRS активували, Хюлькенберга пройшов Боттас, й німець вирішив одразу їхати в бокси, де змінив Soft на Medium.
Лише на 28-му колі в бокси заїхав Ферстаппен й отримавши Hard виїхав позаду Леклера у 4 секундах. Наступного кола піт-стопом відповів Хемілтон, але залишився лідером з перевагою у 7 секунд над Леклером.
При цьому Хемілтон одразу показав рекорд кола (на 2 секунди швидше Леклера) та натякнув, що повністю контролює гонку. Але позаду Льюїса розгорнулась справжня боротьба за друге місце.
Ферстаппен, який жалівся на зміну налаштувань після піт-стопу, все ж зміг наздогнати та обігнати Леклера, хоча відбулося це не без боротьби й не без контакту. Але жодний болід не став пошкодженим.
Перес, який стартував на Medium, заїхав в бокси лише на 37-му колі. І в цей же час Ferrari вирішила зробити знову подвійний піт-стоп та встановила Soft для Шарля та Medium для Себа. Звісно, вони виїхали далеко від тієї групи, де боролись: Леклер програвав 27 секунд Ферстаппену, а Феттель – 16 секунд Албону.
Під кінець гонки стало зрозуміло, що деякі гонщики потребували додаткового піт-стопа. Так, вчинили Сайнс та Ріккардо. А ось стратегія Хюлькенберга з Medium не окупилась. Його пройшли Перес та Квят.
Нова гума також допомогла Пересу на останньому колі обігнати Норріса, а Феттель зміг обійти Албона колом раніше. А ось Боттас попри «кваліфікаційний» режим не зміг випередити Леклера, який фінішував третім, але монегаска ще чекає розслідування стюардів щодо зміненого рівня пального перед гонкою.
Хемілтон впевнено фінішував першим та здобув «великий шолом» (поул, лідерство від старту до фінішу, перемога), а Ферстаппен був від нього у 16-і секундах.
У топ-10 також увійшли гонщики McLaren та Квят, а ось пілоти Renault опинилися за межами залікової зони. Єдиною втіхою для Хюлькенберга стало визнання його «гонщиком дня». Ніко, швидше за все, залишить Ф1, не здобувши жодного подіуму після 177 Гран Прі.
Результати гонки ще можуть бути змінені, й Боттас може отримати подіум в разі штрафу Леклера.