Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Гран Прі Угорщини: Ферстаппен здобув перший поул в кар'єрі

Макс Ферстаппен здобув право стартувати першим у гонці на Хунгароринзі, а Валттері Боттас програв йому лише 0,018 секунди. Про це повідомило видання Motorsport.ua

Вже на початку першого сегменту кваліфікації Макс Ферстаппен оновив рекорд кола, який тримався з 2017 року. Причому, пілот Red Bull покращив його майже на пів секунди. Нова планка була встановлена на позначці 1.15,817.

Найближчий конкурент Валттері Боттас подолав дві швидкі спроби та програв лідеру більш ніж 0,2 секунди.

Третім був Шарль Леклер, який програв пів секунди, але монегаск ще відзначився розворотом в останньому повороті - він влетів у бар’єр задньою частиною машини. На щастя, пілот Ferrari не пошкодив основну структуру боліда та обмежився пошкодженнями заднього антикрила.

Ближче до завершення сегмента свій час покращив Льюїс Хемілтон, який вскочив на другу позицію, поступившись Ферстаппену 0,251 секунди.

Але у цей момент цікавішою була боротьба за проходження у другий сегмент. Після перших спроб Джордж Расселл на Williams сенсаційно був у топ-15, а у другій спробі покращив власний час. Проте дива не сталося. Його час покращили багато середняків, а британець опинився на 16-му місці - у кроці від Q2! При цьому він програв Ромену Грожану, який став 15-м, лише 0,053 секунди.

Його напарник Роберт Кубіца попри велику підтримку вболівальників без варіантів став останнім. Між двома гонщикам Williams був дует Racing Point та Даніель Ріккардо.

Думками про гонку у Q2

У другому сегменті фаворити знову думали про старт гонки та для швидких кіл обрали Medium. Так вчинили всі шість пілотів Mercedes, Ferrari та Red Bull.

Але це не завадило їм оновити рекордний час. Це зробив Хемілтон, який проїхав коло за 1.15,548. При цьому Ферстаппен програв йому лише 0,025 секунди, а Боттас поступився 0,121 секундою. Пілоти Ferrari Леклер та Феттель стали 4-м та 5-м.

Гаслі у першій спробі знову багато програв лідерам та був лише сьомим позаду Норріса. Це поставило його у групу ризику перед другими спробами.

Із фаворитів справжню другу спробу виконали гонщики Ferrari - і знову на новому Medium. Леклер трохи покращив час, але не місце, а Феттель залишився зі старим часом.

Також Гаслі не покращив свій час, проте йому пощастило з тим, що його посунули лише на дев’яте місце. Француз пройшов до Q3.

Із середняків до топ-10 пробилися Ландо Норріс та Карлос Сайнс на McLaren, Грожан та Райкконен.

Як Ферстаппен став 100-м володарем поулу в історії Ф1

На початку вирішального сегмента пілоти Mercedes розпочали з рекордів кіл. Причому, на Боттас був швидше за Хемілтона на 0,010 секунди.

Проте головне було потім - Ферстаппен покращив час Срібних стріл майже на 0,2 секунди та підняв планку до 1.14,958!

Феттель завершував своє коло за Ферстаппеном. Німець був швидше за Mercedes після перших двох секторів, але багато програв на третьому секторі. Тому Феттель став лише четвертим, а п’ятим був Леклер.

У другій спробі Ферстаппен оновив рекордний час до неймовірного показника 1.14,572. Здавалося, він не залишив шансів конкурентам, але Боттас програв йому лише 0,018 секунди.

Хемілтон покращив власний час, але став лише третім. Леклер та Феттель програли майже 0,5 секунди.

Гаслі спокійно став шостим, а Норріс та Сайнс здобули для McLaren четвертий ряд стартового поля.

Motorsport.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ