Льюїс Хемілтон реалізував свою стратегію з двома піт-стопами та на останніх колах обігнав Макса Ферстаппена.
Лідерство Ферстаппена та пригоди Боттаса на старті
Старт гонки вийшов напруженим, оскільки пілоти з п’ятірки лідерів опинилися близькими один до одного і половина з них перегальмувала перед першим поворотом.
Максу Ферстаппену вдалося зберегти першу позицію на внутрішньому радіусі, а ось Валттері Боттасу не вдалося продихнути після першого повороту. Його знову атакував Льюїс Хемілтон, який паралельно з напарником пройшов другий поворот і завдяки цьому отримав перевагу у третьому. Британець пройшов Боттаса, але при цьому відбувся невеликий контакт колесами. Фінський гонщик трохи втратив швидкість, і на прямій перед четвертим поворотом його пройшов ще й Шарль Леклер.
При цьому монегаск жорстко закрив траєкторію та зачепив переднє антикрило Боттаса. Через це фін втратив темп та на початку другого кола пропустив Себастьяна Феттеля. Боттас мав пошкоджену торцеву пластину, і в Mercedes одразу підготували піт-стоп. Втім, пілот тримався на трасі, відставав від лідерів та стримував середняків. Це тривало до шостого кола, коли Боттас вже програвав десять секунд. Через довгий піт-стоп, на якому йому встановили Hard, він повернувся на трасу останнім.
На старті гонки втратив позиції П’єр Гаслі, який відкотився на дев’яте місце. Він пропустив уперед дует McLaren, який обмінявся позиціями (Карлос Сайнс пройшов Ландо Норріса), та Кімі Райкконена. Ці пілоти піднялися на позицію вище, коли піт-стоп зробив Боттас. Тоді Сайнс став п’ятим.
В очікуванні піт-стопів
На перших колах Хемілтон відстав від Ферстаппена на дві секунди, але після цього стабільно тримав цей інтервал - гонщики обмінювалися часом найшвидших кіл. Тим часом пілоти Ferrari почали відставати від лідерів.
Після 10-го кола між Ферстаппеном та Хемілтоном було дві секунди, проте британець трохи пришвидшився та почав скорочувати відставання.
На 20-му колі Хемілтон програвав трохи більше секунди. У цей момент було важливо, хто першим зупиниться в боксах, але також треба було оглядатися на Леклера і Феттеля, які програвали вже 17-20 секунд. Існував ризик застрягнути за ними після піт-стопу, тому команди не кликали пілотів для заміни гуми.
У Red Bull все чітко розрахували та покликали Ферстаппена в бокси на 26-му колі, на якому йому встановили Hard. Що найважливіше, Макс повернувся на трасу одразу попереду Леклера, тому мав чисту трасу, якщо не зважати на колових.
Хемілтон не зупинився одразу та пробув на трасі ще шість кіл. За цей час він почав віртуально програвати Ферстаппену.
Після піт-стопу на 32-му колі Хемілтон програвав Ферстаппену більше шести секунд.
Перша спроба Хемілтона
Попри відносно велике відставання, Хемілтон миттю його «з’їв» - для цього йому знадобилося лише два повних кола.
Британець одразу почав атакувати Ферстаппена, але пілоту Red Bull трохи допомагали колові, які дозволяли скористатися DRS на стартовій прямій. Завдяки цьому у Макса було більше варіантів для захисту.
На початку 39-го кола Хемілтон активно пресингував від першого повороту. Макс захищався, але британцю вдалося порівнятися з ним перед швидкісним четвертим поворотом. У Льюїса була вища швидкість, проте на виході з четвертого повороту він не втримався в межах траси та опинився у зоні безпеки. Звісно, йому довелося зменшити темп, щоб повернутися на трасу та уникнути покарання за неправильний обгін.
Після цього активність Хемілтона спала. Він довго тримав секундне відставання від Ферстаппена, аж поки на 49-му колі знову не зупинився в боксах, щоб встановити Medium!
Хемілтон переграв Ферстаппена
Після другого піт-стопу Хемілтон поїхав швидше. На перших колах він відігравав у Ферстаппена по секунді, проте коли інтервал зменшився до 16 секунд, то він танув не так швидко.
Пілоту Red Bull вдалося їхати у відносно швидкому темпі, а ось Хемілтон навіть на новому Medium почав атакувати не так сильно. Британець все ж продовжував скорочувати відставання, яке за 10 кіл до фінішу становило 12 секунд.
Хемілтон знову почав активно атакувати, що призвело до встановлення нового рекорду кола в гонці, який тримався з 2004 року.
Ближче до завершення дистанції Хемілтон відігравав вже по 1,5-2 секунди на колі та фактично наздогнав лідера за п’ять кіл до фінішу.
Перевага Хемілтона була шаленою - і він відносно легко зумів пройти Ферстаппена у першому повороті. Одразу після цього Макс повідомив, що не доїде до фінішу, оскільки гума повністю зносилася, тому йому встановили новий Soft, на якому він покращив найкращий час Хемілтона та забрав додаткове очко собі!
У боротьбі за третє місце між пілотами Ferrari, які програли Хемілтону катастрофічну одну хвилину, також на перший план вийшла шинна стратегія. Феттель на першому відрізку гонки перейшов на альтернативний варіант та зупинився лише на 40-му колі.
Там німцю встановили Soft, що в теорії дозволяло йому атакувати більше за Леклера. Як і Хемілтон, Себ наблизився до прямого конкурента на останніх колах - і за три кола до фінішу вийшов на третє місце!
Після піт-стопу Сайнс постійно втримував позаду Гаслі. Саме іспанець фінішував п’ятим.
Позаду цієї пари фінішував Райкконен, а Боттас був лише восьмим, оскільки йому важко було обганяти повільніших конкурентів.