Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Гран Прі Японії: Хемілтон виграв гонку, Феттель зійшов на старті

Льюіс Хемілтон упевнено виграв старт гонки, стримав Макса Ферстаппена наприкінці, а завдяки проблемам у Себастьяна Феттеля отримав над ним 59-очкову перевагу в особистому заліку.

Провал Феттеля

Перед стартом гонки на боліді Феттеля зняли капот - механіки Ferrari намагалися вирішити проблему зі свічками запалювання. Але перед прогрівочним колом наче все було гаразд, і Себастьян стартував.

На старті гонки Хемілтон втримав позаду Феттеля. А ось Ріккардо втратив одразу дві позиції: спочатку його пройшов Ферстаппен, а у наступних поворотах - ще й Окон!

На першому ж колі у шпильці Ферстаппен обійшов Феттеля та став другим. Проблеми німця на цьому не завершилися: через втрату потужності він пропустив Окона, Ріккардо та Боттаса і в кінці першого кола вже був шостим. Справи Райкконена, який стартував 10-м, також були не найкращі. У повороті Spoon він пішов у атаку на Хюлькенберга, але зайшов широко та пропустив суперників, відкотившись на 14-ту позицію.

На початку другого кола на трасі з'явилася машина безпеки. Винуватцем став Сайнс, який "втратив" болід та опинився у бар'єрі.

Машина безпеки залишила трасу в кінці третього кола. Серед лідерів змін не було, а ось Перес одразу пройшов Феттеля. Після цього німець майже ціле коло стримував Массу, але зрештою звернув до боксів та завершив боротьбу.

Затишшя

На початку гонки Хемілтон почав збільшувати перевагу над Ферстаппеном, а позаду них Окон стримував Ріккардо, якому не вдавалася атака на повільнішого за нього француза.

На восьмому колі вилетів із траси Ерікссон. Цього разу стюарди обмежилися режимом віртуальної машини безпеки, який був активним трохи більше двох кіл.

Після рестарту Ріккардо на початку 11-го кола пройшов Окона. А колом пізніше це ж саме зробив Боттас, який стартував на Soft.

У групі лідерів Хемілтон на чотири секунди відірвався від Ферстаппена, а Ріккардо потрохи наближався до напарника. Головні події відбувалися позаду. Райкконен на 20-му колі вже пройшов Переса та був на шостій позиції.

Роль Боттаса

На 21-му колі розпочалася хвиля піт-стопів, яку відкрив Окон. Наступним це зробив Ферстаппен, а Хемілтон зреагував на це колом пізніше. Але навіть цього вистачило нідерландцю, щоб скоротити відставання від британця до 1,8 секунди.

У лідери вийшли Ріккардо та Боттас, які затримали свої піт-стопи на кілька кіл. Австралієць зупинився на 26-му колі, а фін зіграв важливу роль для напарника. Коли Хемілтон наздогнав Боттаса, Ферстаппен вже був на хвості у нього, проте Валттері без боротьби пропустив Льюіса і зумів два кола стримувати Макса.

Завдяки цьому перевага Хемілтона над Ферстаппеном збільшилася до трьох секунд, але пілот Red Bull був швидшим і потроху скорочував відставання. Ріккардо, у свою чергу, через пізній піт-стоп програвав напарнику вже дев'ять секунд.

Після першої серії зупинок Боттас та Райкконен зупинилися на четвертому та п'ятому місці відповідно, але на відміну від трьох лідерів були на Supersoft.

Напруга наприкінці гонки

На перших колах після піт-стопу Хемілтон трохи дозволив наблизитися Ферстаппену, проте його перевага стабільно трималася вище двох секунд. Згодом британському гонщику вдалося спіймати гарний темп, що дозволило йому контролювати ситуацію.

Ріккардо у цей час ще секунду програв Ферстаппену, але для нього важливішим було втримання третьої позиції. Боттас на м'якішій гумі за кілька кіл після піту зумів додати - і почав наближатися до австралійця.

Зрештою перевага фіна стала очевидною. Він відігравав у Ріккардо більш ніж півсекунди на колі. Вже за вісім кіл до фінішу він програвав третій позиції лише чотири секунди, але також важливо було врахувати, що обганяти на Сузуці досить непросто.

За шість кіл до завершення гонки спроби Боттаса дещо перервала поява віртуальної машини безпеки - цього разу на узбіччі зупинився Стролл.

Після поновлення боротьби у Боттаса було більше трьох кіл, щоб наздогнати Ріккардо. Він програвав уже менше двох секунд.

При цьому загострилася боротьба за перемогу. У Хемілтона виникли вібрації, тому Ферстаппен дуже швидко його наздогнав - і за два кола до фінішу вже був на хвості у британця. Але й тут втрутилися колові - Макс застряг за Массою та на останньому колі відстав від Льюіса. Ріккардо також утримав третє місце - у Боттаса не було варіантів для реальної атаки.

Середняки

Боротьбу середняків упевнено виграла Force India. Окон фінішував шостим, а одразу позаду нього - Перес. Мексиканець наприкінці дистанції міг їхати швидше, проте команда заборонила йому атакувати напарника - після пригод у минулих гонках їм жорстко заборонили боротися між собою.

А в очкову зону зуміла прорватися Haas у повному складі. Причому Магнуссен та Грожан прямо на трасі атакували Массу і вибороли для себе важливі очки.

UA.Motorsport

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ