Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Спорт

Гран Прі Японії: попередня стартова решітка

Льюіс Хемілтон із рекордом кола виграв кваліфікацію на Гран Прі Японії, а Себастьян Феттель буде стартувати поруч із ним.

Лідери на Soft

До початку кваліфікації п'ять пілотів уже знали, що на них очікують штрафи на стартовій решітці. Боттасу та Райкконену замінили коробки (+5 позицій), а Алонсо (+35), Палмеру (+20) та Сайнсу (+20) - елементи силової установки.

Хемілтон та Феттель у Q1 свої перші кола проїхали на Soft. Британець навіть став найкращим у сегменті, встановивши новий рекорд вікенду - 1.29,047. Феттель програв йому три десяті секунди, а між двома лідерами чемпіонату опинилися Райкконен, Ферстаппен та Боттас, які проїхали кола на Supersoft.

У боротьбі за вихід до Q2 аутсайдером знову була команда Sauber. А от за інші місця точилася напружена битва, яка раптово завершилася через аварію Грожана. Сталася вона за 1.18 до завершення сегмента, тому це означало фактичне завершення Q1.

Француз до цього був 16-м, тому не пройшов до Q2. А ось окрім нього сегмент не подолали Гаслі, Стролл, Ерікссон та Верляйн. Що стосується Ленса, то йому двічі не пощастило: під час першої спроби його заблокував Перес (епізод буде розглянуто пізніше), а друге коло він не завершив через аварію Грожана.

Рекорд впав

Другу частину кваліфікації Хемілтон розпочав на повних обертах та на гумі Supersoft на одну секунду перевершив абсолютний рекорд кола 11-річної давнини - 1.27,819! Феттель також пришвидшився, але програв британцю шість десятих секунди. Пілоти Red Bull поступилися Хемілтону близько однієї секунди.

Феттель з'явився і на другу спробу, завдяки чому трохи пришвидшився, проте все одно був позаду британця на чотири десяті.

Боттас та Райкконен, зважаючи на штраф за заміну коробки, вирішили у другому сегменті проїхати швидкі спроби на Soft. Вони впевнено пройшли до Q3. Це дозволить двом фінам стартувати на жорсткішій гумі.

До третього сегменту впевнено пройшли обидва пілоти Force India - Окон та Перес, - а позаду них опинилися Масса та Алонсо. Іспанський пілот лише на три сотих випередив напарника Вандорна та залишив його за бортом Q3. Разом із бельгійцем боротьбу в Q2 завершили Хюлькенберг, Магнуссен, Палмер та Сайнс.

71-й поул Хемілтона

У вирішальному сегменті Хемілтон поїхав ще швидше та встановив новий рекорд - 1.27,345. Хоча Феттель і намагався з ним боротися, але все одно програв майже півсекунди; втім, німець навіть при цьому випередив Боттаса. Райкконен у свою чергу першу спробу зіпсував, тому міг розраховувати лише на фінальні хвилини кваліфікації.

У другій спробі Хемілтон виступив ще краще - 1.27,319. Його напарник Боттас зумів випередити Феттеля та став другим, завдяки чому трохи менше втратить через штраф. Феттель залишився третім, але буде стартувати поруч із Хемілтоном. Райкконен у фінальній спробі показав лише шостий час і має стартувати з другої десятки.

Пілоти Red Bull визначили, в якому порядку будуть стартувати з другого ряду, зважаючи на штрафи Боттаса та Райкконена. У першій спробі значно швидшим був Ріккардо, який випередив Ферстаппена на шість десятих. У другій спробі вони проїхали щільніше, але Ріккардо знову був швидшим.

Окон виграв змагання середняків та став у кваліфікації сьомим. Перес став восьмим, проте він ще може отримати штраф за блокування Стролла. Масса та Алонсо були 9-м та 10-м відповідно.

UA.Motorsport

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ