Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Григорій Луцай та Андрій Чуклін розповіли про історію успіху бренду "Аквамарин" та плани на майбутнє

«Аквамарин» - відомий в Україні бренд, під яким випускають рибні консерви.

Про його історію успіху та плани на найближчу перспективу розповіли засновник групи компаній «Інтеррибфлот» (якій належить бренд) Григорій Луцай та співвласник групи компаній «Інтеррибфлот» (якій належить бренд) Андрій Чуклін.

-Ідея запуску власного виробництва рибних консервів виникла досить давно, - розповідає Григорій Луцай та додає: - Було видно, що вітчизняний ринок особливо потребує якісні рибні консерви, які б вирізнялися належною якістю та були приготовлені за традиційною рецептурою.

Це, за словами бізнесовця, і підштовхнуло до створення бренду «Аквамарин», який з того часу радує українців якісними консервами.

Зі свого боку Андрій Чуклін додає, що головний акцент вирішили робити саме на якості та натуральності сировини, відтак використовували і українську, і імпортну рибу, в свіжості якої були впевнені на всі сто відсотків. Більше того, вся сировина в обов’язковому порядку проходить ретельний контроль якості на всіх етапах виробництва консервів.

Наголошують підприємці і на особливій технології стерилізації, використання якої дозволило уникнути на виробництві використання консервантів та інших штучних добавок.

Зараз під брендом «Аквамарин» випускають більше шістдесяти різних продуктів – це і класична сардина й скумбрія, і рибні паштети, і салати й овочеві консерви.

Григорій Луцай запевняє, що вони завжди раді експериментувати та втілювати нові ідеї, позаяк зацікавлені в тому, щоб споживач щоразу отримував щось унікальне і незвичне, так, що ще ні разу не куштував.

Зі слів Андрія Чукліна, виробництво консерви «Аквамарин» постійно модернізується та вдосконалюється. Всі зусилля спрямовані на те, щоб не тільки вдосконалювати, а й примножувати виробничі потужності, щоразу підвищувати якість продукції.

«В умовах війни випуск консервів є стратегічним завданням, на яке націлені всі наші зусилля. Бренд «Аквамарин» регулярно передає власну продукцію як українським захисникам, так мешканцям тих регіонів, які постраждали від ворожої агресії», - додає Григорій Луцай.

Загалом компанія «Інтеррибфлот» активно підтримує волонтерський рух, займається благодійністю та допомагає підвищувати обороноздатність країни, розповів Андрій Чуклін та уточнив, що йдеться про допомогу як фінансову, так і продовольчу, адже зараз бізнес має бути соціально відповідальним, завжди відкликатися на запити захисників, бо тільки спільно зможемо добути перемогу.

Попри війну компанія продовжує працювати, розвиватися, створювати нові робочі місця. У планах – нарощування виробничих потужностей, модернізація усіх процесів на виробництві, щоб у перспективі можна було вийти на міжнародний ринок і впевнено конкурувати із закордонними виробниками.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ