Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Львів наразі не перераховував гроші Чуркіну, - Пайонкевич

Директор юридичного департаменту ЛМР Гелена Пайонкевич прокоментувала ситуацію, що склалась з ТзОВ «Львівські автобусні заводи». Висловлюючи офіційну позицію виконавчих органів Львівської міської ради щодо ситуацію з ТзОВ «ЛАЗ», урядовець наголосила, що всю інформацію можна перевірити відповідними документами, копії яких при необхідності можуть надати усім зацікавленим сторонам, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Наразі місто не платило коштів через певні юридичні питання, однак, досягнуло домовленостей про зменшення суми, яку необхідно оплатити на 4 млн грн. Також будуть повернуті кошти комунальним підприємствам – ЛМКП «Львівтеплоенерго» та ЛМКП «Львівводоканал», які боргував ЛАЗ за надані послуги.

«У 2009-2010 роках АТП-1 придбало автобуси у ТзОВ «Львівські автобусні заводи». Придбання цих автобусів здійснювалося за кошти міського бюджету, а не за кошти АТП №1. Тому були передбачені зміни і фінансування в ухвалі про міський бюджет. З цього часу місто не розрахувалося з «Львівськими автобусними заводами» за поставлені автобуси. На сьогодні є ряд судових рішень, які набрали законної сили. Сума заборгованості орієнтовно з усіма витратами складала 28 млн. грн.

У 2017 році ТзОВ «Львівські автобусні заводи» продало своє право вимоги заборгованості компанії «Оптимум фактор». Цьому є офіційне підтвердження – судове рішення. Тобто сторона в судовому процесі з ТзОВ «Львівські автобусні заводи» замінена на «Оптимум фактор».

У результаті певних переговорів нам вдалося досягнути зменшення офіційної суми заборгованості. Це був наш основний аргумент чому ми з цим погодилися. Тому місто замість 28 млн. грн. мало б заплатити 20 млн. грн. компанії «Оптимум фактор». Крім того є домовленість, що будуть повернуті борги нашим комунальним підприємствам. Це заборгованість перед ЛМКП «Львівтеплоенерго» і ЛМКП «Львівводоканал», яка становить близько 3 млн. грн.

Хочу наголосити, що перед розглядом можливості винесення цього питання на засідання сесії Львівської міської ради, АТП-1 офіційно заплатило на рахунки виконавчої служби частину суми заборгованості в розмірі 5 млн. грн., з якої була виплачена заробітна плата працівникам автобусного заводу. Про це підтвердив під час виступу на сесії начальника обласного управління юстиції.

Станом на сьогодні ми маємо чинне рішення сесії Львівської міської ради, яке надає право АТП-1 і нашим іншим комунальним підприємствам укладати Меморандум і приступити до його фінансування.

Станом на сьогодні і в найближчі декілька днів місто не сплачувало жодних коштів. Сплата не відбудеться і в найближчі дні, бо є ряд юридичних питань, які необхідно врегулювати.

Також наголошую, що є рішення суду, відповідно до якого місто зобов’язане заплатити кошти ТзОВ «Львівські автобусні заводи», є рішення суду, згідно з яким стягувач коштів з ТзОВ «Львівські автобусні заводи» замінено на «Оптимум фактор». Це не є наша добра воля, це ситуація, яка склалася на підставі рішення судів, тому наше завдання вийти з цієї ситуації з найменшими втратами», - розповіла Гелена Пайонкевич, директор юридичного департаменту.

За її словами зменшення суми виплати відбулося за рахунок того, що 5 млн. грн вже було заплачено для погашення заборгованості працівникам. А також 4 млн. грн це дисконт - це зменшення суми заборгованості, на який погодилася факторингова компанія «Оптимум фактор». На цю суму вони зменшили заборгованість АТП-1 перед ТзОВ «Львівські автобусні заводи».

«Ці автобуси були закуплені у 2009-2011 роках. Вони знаходились у цій комплектації, у якій їх прийняли. Зараз парк володіє 31 ЛАЗом, з них 13 закріплені за маршрутами, вони курсують на маршруті №1, 6, 47, на експресах, закріплені за студентськими маршрутами. 6 машин зараз відремонтовано, знаходяться в обкатці і з 1 листопада їх буде закріплено за маршрутами. 5 машин, а це гармошки, ми зараз не експлуатуємо. Порядка 7 машин є у довготерміновому ремонті – це ремонт двигуна, ходової, салонів. З тої інформації, якою володію я, в Києві автобуси вже не експлуатуються.

Термін експлуатації цих машин – 10 років. Але машини експлуатувались доволі інтенсивно, без вихідних. Машина, двигун якої вже пройшов 500 тис, потребує капітального ремонту, а ці всі машини вже пройшли більше», - розповів Орест Хамула, директор АТП №1.

«Тривали судові спори, вони розглядались у судах трьох інстанцій. Станом на сьогодні рішення судів набрали законної сили, є відкрите виконавче провадження. Зараз постало це питання, бо є можливість заплатити менше, ніж встановлено рішеннями судів. Це правильно скористатись такою пропозицією. Ми маємо можливість зекономити 4 млн грн міського бюджету, а також 2,7 млн грн списати заборгованість наших комунальних підприємств. Ми добровільно заплатили 5 млн грн - це звичайний господарський оборот. Цих 5 млн грн, які були сплачені АТП №1 у виконавчу службу, пішли на погашення заробітної плати працівникам ЛАЗу», - додала Гелена Пайонкевич.

Нагадаємо, на останній сесії міської ради погодили підписання меморандуму про співпрацю між Товариством з обмеженою відповідальністю «Оптимум Фактор», Львівським комунальним автотранспортним підприємством № 1, Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» та Львівським міським комунальним підприємством «Львівводоканал». Тоді за ухвалу проголосувало 45 депутатів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ