У 2017 році за тимчасове користування місцями для розміщення рекламних конструкцій до міського бюджету надійшло 19,8 млн грн, повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Сюди входить також сплата штрафів за самовільне встановлення конструкцій та сплата пені за несвоєчасне внесення оплати. Про це розповіла в.о. керівника КП «Адміністративно-технічне управління» Наталія Сеньків.
Економічний відділ підприємства, який забезпечує такі надходження до міського бюджету, щорічно збільшує суми надходжень. Якщо у 2014 році місто отримало від розміщення реклами майже 10 млн. грн., то вже у 2015 році – близько 16 млн. грн. У 2016 році місто отримало близько 24 млн. грн. І за 10 місяців 2017 року міський бюджет поповнився майже на 20 млн. грн.
«Динаміка надходжень до бюджету є позитивною, оскільки тарифи на розміщення зовнішньої реклами коригуємо на індекс інфляції за минулий рік, відповідно до Порядку надання місць для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами», - зазначила в.о. директора КП «Адміністративно-технічне управління» Наталія Сеньків.
Нагадаємо, «Адміністративно-технічне управління» є своєрідною наглядовою інстанцією, яка стежить за дотриманням законодавства у сфері зовнішньої реклами, благоустрою міста та екології.