У суботу, 24 лютого, були зафіксовані випадки надмірного списання коштів за поїздки громадським транспортом напередодні. Як з'ясували в ЛКП «Львівавтодор», відбувся тимчасовий збій у роботі фінансового ядра генерального підрядника впровадження системи електронного квитка у Львові, чеської компанії «Мікроелектроніка».
Пасажирам, в яких відбулося «подвоєння транзакцій», повернуть кошти впродовж 14 днів.
На вихідних до ЛКП «Львівавтодор» від банку надійшло повідомлення про необхідність додаткової перевірки списань коштів за п'ятницю, 23 лютого.
Відразу після цього ЛКП «Львівавтодор» розпочало внутрішню перевірку спільно з компанією «Мікроелектроніка». Пізніше отримали перші звернення від пасажирів на Гарячу лінію міста та гарячу лінію ЛеоКарт про некоректне списання коштів за проїзд у громадському транспорті. Окремі випадки звернень підтвердились.
Після перевірки кожної операції у підприємстві підтвердили, що у близько 2% пасажирів, які розрахувались за проїзд банківською карткою у п'ятницю, 23 лютого, справді відбулось «подвоєння транзакцій». До слова, щодня у громадському транспорті відбувається близько 58 тисяч транзакцій банківськими картками.
Вже відомо, що цей збій не пов’язаний з якістю роботи валідатора, часом валідації, маршрутом транспортного засобу, видом транспорту чи видом платіжної системи.
Подвоєння транзакцій підтвердив і головний підрядник «Мікроелектроніка» у своєму листі, в якому офіційно попросив вибачення, визнав свою вину та одразу ж запропонував механізм автоматичного повернення надміру списаних коштів.
Відтак технічний відділ завершує ідентифікацію усіх помилкових транзакцій за цей день, після чого впродовж 14 робочих днів надмірно списані кошти у повному обсязі будуть повернуті пасажирам в автоматичному режимі.
Водночас ЛКП «Львівавтодор» із генеральним підрядником «Мікроелектроніка» вже працюють над впровадженням додаткового контролю роботи програмного забезпечення для недопущення такої ситуації у майбутньому.
Система безготівкової оплати у Львові працює у звичному режимі.