Слухай онлайн
Економіка

Львівські шахти з наступного року будуть беззбитковими

До 2017 року ДП "Львіввугілля" має перейти на беззбитковий режим роботи. Це значить, що надходження з центрального бюджету не перевищуватимуть кошти, які підприємство повертатиме до бюджетів різного рівня. Про це під час прес-конференції повідомив в.о. гендиректора ДП "Львіввугілля" Андрій Дяченко.

Він розповів, що поступовий перехід до беззбитковості шахт був запланований в коаліційній угоді наприкінці 2014 року. В угоді було передбачене поступове (протягом 5 років) зменшення на 20% державної фінансової підтримки на покриття собівартості видобутку вугілля. 

Проте в грудні 2014 року фінансування було зовсім припинене, що призвело до заборгованості зарплати за 3 місяці на львівських шахтах. 

Шахтарі одержать зарплату за листопад до 20 січня, - в.о. директора "Львіввугілля"

"У березні 2015 року схаменулися та запланували поступове безболісне зменшення фінансування", - розповів Андрій Дяченко. 

За словами в.о. гендиректора ДП "Львіввугілля", в 2014 та 2015 році співвідношення дотацій підприємству з держбюджету та повернутих підприємством в різні бюджети коштів було таким: 

У 2014 році держава надала 758 млн. грн. Повернуто до бюджетів різних рівнів 616 млн. 

У 2015 році – відповідно 642 та 516 млн. грн.

Андрій Дяченко зазначив, що протягом 2016 року Львіввугілля планує не лише погасити заборгованість за зарплатою шахтарів, але й перейти на беззбитковий режим. 

Це буде зроблено за рахунок трьох аспектів. 

По-перше, збільшення обсягів вуглевидобутку за рахунок модернізації шахт (на це виділені кошти). 

По-друге, збільшення вартості вугілля. 

Середня собівартість тонни вугілля на львівських шахтах становить 1504 грн. (при цьому на окремих шахтах сягає 2100-2300 грн., проте три рентабельні компенсують). 1 грудня 2015 року Кабмін підвищив ціну на тонну вугілля на 100 грн. - зі 1080 грн./тонна (без ПДВ) до 1180 грн./тонна (без ПДВ). Це суттєво позначиться на прибутках підприємства. 

По-третє, оптимізація різних показників (як-от витрати електроенергії, транспортні витрати, об'єднання окремих структурних підрозділів), тобто приведення їх до можливостей, які підприємство може забезпечити. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...