Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Економіка

Львівський виконком створив ЛК «АТП-2»

Виконавчий комітет затвердив рішення «Про доцільність створення львівського комунального АТП-2». Відповідний проект ухвали управління транспорту винесе на розгляд сесії Львівської міської ради. Повідомила прес-служба ЛМР.

«Сьогодні на засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення «Про доцільність створення львівського комунального АТП-2». Це рішення ми винесли як результат численних нарад щодо ситуації, в якій зараз перебуває ЛК «АТП-1», а саме, станом на сьогодні усі рахунки і майно підприємства арештовані і його робота практично заблокована. А ми хотіли б продовжувати розвивати транспортну галузь міста. Це наш обов’язок. Зокрема, у бюджеті міста на цей рік передбачено кошти на придбання нових автобусів. Відповідно зараз, в такій ситуації, в якій перебуває АТП-1, це не може бути реалізовано.

Також наголошую, що прийнятим рішенням ми жодним чином не ухиляємося від виконання рішення судів, які маємо по АТП-1. Однак ми розуміємо, що АТП-1 – це велике підприємство з великою кількістю людей, які на ньому працюють. Тому, щоб не зупинятися в розвитку, було прийнято сьогоднішнє рішення виконавчого комітету. Наступним нашим кроком буде винесення на сесію відповідної ухвали. Якщо депутати підтримають, далі буде вирішуватися питання визначення керівника АТП-2, визначення бази дислокації. Оскільки кошти на придбання нових автобусів передбачені на цей рік, то будемо активно працювати, щоб підприємство запрацювало цього року», - розповіла Гелена Пайонкевич, директор юридичного департаменту ЛМР.

За її словами, продовжуються переговори з депутатським корпусом щодо врегулювання ситуацію із заборгованість ЛК «АТП-1» перед ЛАЗом.

«На минулому пленарному засіданні сесії Львівської міської ради ряд колег-депутатів сказали, що запропонують варіанти вирішення цієї ситуації. Станом на сьогодні такого варіанту нема. Але ми повинні далі працювати. Безперечно, заборгованість за придбані автобуси має бути погашена. Тобто зараз триває обговорення, в який спосіб це зробити. Станом на сьогодні мова йде про повернення 20 млн. грн., ще 700 тис. грн. пені, та слухається справа в суді про 2 млн. 600 тис. грн. пені за 2016 рік. За 2017 рік ще не зверталися в суд про стягнення пені», - додала Гелена Пайонкевич.

«На жаль, держава свого часу допустила крадіжку цього заводу і сьогодні стоїть осторонь. Власне державні служби арештовують наші автобуси і роблять нам багато проблем. Ми лишилися один на один з тією проблемою. Однак будемо шукати неординарні рішення і ми однозначно вирішимо цю ситуацію.  

Ми будемо купувати нові автобуси, будемо робити все можливе, щоб сервіс для львів'ян був значно кращим, а без нових автобусів, трамваїв та тролейбусів – це неможливо. Будемо врегульовувати ці проблеми, які створені державою, бо Автобусний завод свого часу віддали поганим людям, а мали би давно забрати.

Автобуси стоять на нашій території, вони не мають права виїжджати на маршрут, але і в рамках чинного законодавства ми будемо знаходити варіанти, бо всі бились в груди, що цього не допустять – активісти, державні чиновники, депутати. Коли автобуси арештовують, всі тихо збоку спостерігають. Це такі наші реалії – ми часто залишаємося один на один з проблемою. Але ми разом з львів'янами, ми переможемо. 

Борг не платили, бо свого часу, коли нас змушували купувати ці автобуси по ціні, яка нам не подобалась, тоді була ситуація підготовки до Євро-2012, ми тоді коштів не мали. Держава ще на сьогодні нам за Євро винна більше 150 млн грн. До речі, вже всім в Україні повернули, нам не повернули. Потім, коли почалась війна, коли ми побачили реальне лице російського агресора, як ми могли віддавати кошти власникам заводу, які мають російське коріння. Це було б злочинно.

Отож АТП-1 буде працювати у звичному режимі. Зараз ми прийняли рішення про створення ще одного АТП – АТП-2. Відповідну ухвалу буде винесено на розгляд сесії», - наголосив міський голова Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, усі автобуси ЛК «АТП-1» є в системі «Рубіж», оскільки АТП-1 має боргові зобов’язання за купівлю автобусів у 2010 році перед Львівськими автобусними заводами.

Як повідомив директора ЛК «АТП-1» Орест Хамула, через арешти машин, вихід на рейси автобусів «АТП-1» становить 86%. Станом на 7 лютого, 9 машин АТП-1 знаходилися на території парку підприємства без права виходу на маршрут, про що складено відповідні акти, та ще 3 машини знаходилися на арешмайданчику.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ