Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів’яни зможуть відстежувати роботу своїх перевізників ТПВ

фото - Софія Ясінь
фото - Софія Ясінь
фото - Софія Ясінь
фото - Софія Ясінь
1/2
Сьогодні на площі Міцкевича відбувся брифінг щодо нововведень, якими можуть скористатися усі охочі. Тепер на контейнерних майданчиках розміщують наліпки з QR-кодами, щоб люди могли безпосередньо комунікувати з перевізниками.

Про це інформує кореспондент Гал-інфо.

Вже розпочали роботу щодо розміщення QR-кодів в Галицькому районі і, як повідомляє в. о. директора департаменту з питань поводження з відходами ЛМР Зіновій Гладун, наступним за планом стане Франківський. Загалом у Львові буде 1315 локацій, на яких будуть розташовані контейнери з такими наліпками.

“Наразі в нас є різні види контейнерів. В одних місцях контейнери 1,1 куб м, в інших - контейнерні майданчики з накриттям, але є й без накриття, є окремо стоячі контейнери. Над цим ми працюємо з перевізниками, щоб всі майданчики, які є у нас у місті та зосереджені на таких локаціях, мали накриття, щоб туди не потрапляла вода, волога, а сміття  не розносилося майданчиками ”, - додав Гладун. 

Про те, як працюватиме чат-бот, розповіла начальниця управління інформаційних технологій ЛМР Олена Гунько:

“Щоб дізнатися інформацію, потрібно просто зісканувати з контейнера QR-код. Після цього слід перейти за посиланням, де вам запропонують обрати зручний для вас месенджер: або “Telegram” або “Facebook Messenger”. Далі виконуєте команди чат-боту, зокрема потрібно ввести унікальний код, який розташований на контейнері або поширити геолокацію, за якою можна визначити декілька майданчиків, що знаходяться поряд”.

Після того, як виберете потрібний майданчик, бот у відповідь видасть Вам інформацію:

1. що це за майданчик;

2. де він розташований;

3. в чиїй власності перебуває;

4. хто обслуговує цей майданчик;

5. контактна інформація перевізника, щоб у випадку якихось запитань можна було з ним зв’язатися.

“Додатково є також кнопка, за допомогою якої можна перейти на гарячу лінію міста або зв’язатися з департаментом з питань поводження з відходами” - додала Олена Гунько.

Як зазначив представник ТОВ «Грінера Україна» Тарас Гладун, ця програма допоможе більш оперативно й точно реагувати на звернення самих мешканців міста. Компанія зможе максимально швидко уникнути і ліквідувати перенакопичення на різних майданчиках, а також мінімізувати антисанітарний стан на вулицях Львова.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ