Слухай онлайн
Cуспільство

Малюнки левів та зайців змушуватимуть львів’яни задуматися над культурою поведінки у електротранспорті

Під гаслом «Львів – місто левів, а не «зайців!» стартувала кампанія ЛКП «Львівелектротранс» по боротьбі із злісними неплатниками за проїзд у міському електротранспорті.
Вчора, 31 березня, на тролейбусний маршрут № 13 виїхала біла машина з інвентарним номером 574, на яку в якості зовнішньої реклами нанесено зображення левів та зайців.
Казкові персонажі представляють різні прошарки нашого суспільства – це леви, які чемно сплачують за проїзд та компостують талони. Поруч з ними сидить заєць, який ховається за маску лева. В імпровізований салон тролейбуса намагаються застрибнути ще чотири зайці, але на них чекає лев-контролер, який тримає за вуха спіймане шосте зайченя.
Як повідомляє прес-служба Львівської міської ради, такі символічні образи, об’єднані гаслом «Львів – місто левів, а не зайців!», мають на меті не лише підняти львів’янам настрій, а й змусити задуматися їх над культурою поведінки в електротранспорті та усвідомити необхідність оплачувати за проїзд.
«Схоже, але адаптоване під специфіку кузова, рекламне зображення буде 3 квітня і на трамвайному вагоні 1028, що курсуватиме за маршрутами № 1,9,3. Ми розраховуємо, що ця акція приверне увагу як пересічного городянина, так і посадовців різного рівня, адже проблемою злісних неплатників у трамваях та тролейбусах біди нашого підприємства не закінчуються», - говорить начальник відділу зв’язків з громадськістю та пресою «Львівелектротрансу» Ольга Бачинська.
Курсуватимуть трамвай та тролейбус з таким зображенням близько одного року.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...