Під час проведення ремонту доріг, бруківка, яка демонтується, обліковується і передається на зберігання у ШРП Галицького району. Для того, щоб бруківка або мозаїка була передана комусь для виконання мощення доріг чи дворів, приймається рішення виконавчого комітету про погодження передачі бруківки чи мозаїки певному підприємству. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради з посиланням на директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Ірину Маруняк.
«Не залежно від того, хто проводить ремонт дороги, – комунальне підприємство чи приватна структура, яка виграла тендер, замовником робіт є або ЛКП «Львіватодор», або районна адміністрація, або департамент житлового господарства та інфраструктури. Відповідно замовник зобов’язаний обліковувати бруківку і передавати у встановленому порядку на зберігання.
Коли ми проводимо ремонт доріг і демонтуємо мозаїку або бруківку, до прикладу, ЛКП «Львівавтодор», бо в основному вони проводять великі ремонтні роботи на дорогах із заміною інженерних мереж, облікує бруківку, яка демонтована, укладає угоду з ШРП і за договором зберігання передає бруківку в ШРП Галицького району.
Станом на сьогоднішній день в ШРП Галицького району є на зберіганні бруківка і мозаїка. Бруківка є різного розміру - є 758 м2 більшої бруківки і 245 м3 бруківки меншого розміру. Крім того, у ШРА Галицького району є на зберіганні 1431 м2 мозаїки.
Для того, щоб бруківка або мозаїка була далі комусь передана для використання для мощення доріг, дворів має бути прийняте відповідне рішення виконавчого комітету про погодження передачі бруківки чи мозаїки певному підприємству. Тоді оформлюється акт прийому-передачі», - розповіла Ірина Маруняк.
За її словами, виконавчий комітет неодноразово приймав рішення про передачу бруківки, зокрема цього року. Не залежно від кількості бруківки, яка передається, все фіксується і оформлюється, відповідно до процедури.