Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" виплатить по 250 євро пасажирам рейсу PS55 "Київ - Одеса", які 26 травня залишилися в аеропорту "Бориспіль" через помилку обслуговуючої компанії "Аерохендлінг".
Про це повідомляє МАУ у Facebook, передає Укрінформ.
"26 травня 2019 року, близько 30 пасажирів дійсно не вилетіли рейсом авіакомпанії МАУ PS055 Київ – Одеса... Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також згідно з правилами авіакомпанії МАУ буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR", - йдеться у повідомленні.
У МАУ зауважують, що дана ситуація виникла з вини співробітників обслуговуючої компанії "Аерохендлінг", за фактом якої в даний час ведеться службове розслідування.
В авіакомпанії зауважили, що усім пасажирам, які не потрапили на рейс, було надано харчування, а також можливість обрати альтернативний варіант дістатися пункту призначення. Тих, хто залишився чекати рейсу наступного дня, розмістили в готелі. Також повідомляється, що МАУ готує претензію до обслуговуючої компанії "Аерохендлінг" з приводу ситуації, яка виникла.
Як повідомлялося, 26 травня частину пасажирів рейсу Київ-Одеса "забули" в аеропорту через помилку обслуговуючої компанії.
Генеральний директор "Аерохендлінг" Олег Голохвастов перепросив за ситуацію, що склалася, і повідомив, що причиною збою в передачі інформації став стан здоров'я одного із співробітників компанії, у якого раптово стався мікроінсульт.
Пізніше з'явилася інформація, що частині пасажирів поміняли квитки на наступний денний рейс PS59 Київ-Одеса, і поселили в готелі "Лігєя" в Борисполі. Для тих, хто не захотів чекати до обіду понеділка, організували автобусний трансфер в Одесу.