27 липня на номер „гарячої лінії” міського голови Львова надійшло 19 звернень. Кілька питань стосувалось ремонту каналізаційних систем, що вже тривалий час протікають і створюють для мешканців значні незручності. Зокрема, це будинки на вул. Стрийській, 48, Патона, 9, Опільського,6.
Низка питань стосувалась ремонту дахів, які, з тих чи інших причин, не поспішають проводити львівські комунальні підприємства. Звернення з цього приводу надійшли від мешканців будинків із вул. Угорської, 27, Героїв Крут, 9-а.Звернення, що стосувались витоків води на вул. І.Франка, 77-79, Тичини, 18 передано на розгляд у ЛМКП „Львівводоканал”.
Усі питання, що надходять на номер „гарячої лінії”, диспетчери тримають на контролі до їх повного вирішення.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а відтак інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ