Як повідомили Гал-інфо в ДМС України, міграційна служба стає доступнішою для громадян. Відтепер на гарячу лінію ДМС та на гарячі лінії територіальних органів можна зателефонувати або написати у Skype.
Також створено офіційне представництво Державної міграційної служби України у мережі Facebook. Завдяки цьому сервісу громадяни та журналісти зможуть миттєво отримувати корисну інформацію та останні новини про роботу міграційної служби.
Нові канали комунікацій створено напередодні запровадження паспорта громадянина України у формі ID-карти. Міграційна служба розуміє що у перші місяці роботи можуть виникати ускладнення, пов’язані із технічним та людським фактором, та вважає, що нові можливості швидкого інформування ДМС дозволять оперативніше реагувати на звернення, запити на інформацію та скарги громадян.
Наразі голосовий зв'язок у Skype буде можливим лише у робочі години, однак повідомлення можна надіслати у будь-який час. Для зв’язку по Skype із територіальним органом необхідно знайти на сторінці відповідного управління ім’я у сервісі. Сервіс працює у тестовому режимі, у разі виявлення ускладнень прохання повідомляти на електронну адресу [email protected]