Слухай онлайн
Cуспільство

Міськрада взялась за виконання Генплану Львова

З моменту прийняття Генерального плану міста Львова у 2010 році міськрада спромоглася збудувати лише щебеневу «нову дорогу через поле» від Кільцевої до мікрорайону Білогорща, протяжністю 2,5 – 3 кілометри. 15 лютого 2018 року на засіданні Львівської міської ради депутати голосуватимуть за перший великий транспортний, інфраструктурний проект з будівництва дороги від Львівського аеропорту до вул. Ряшівської.

Ще улітку 2010 року у Львівській міській раді під час  громадських слухань було схвалено містобудівне обґрунтування будівництва вулиці Ряшівської - від вул. Патона до вул. Кульпарківської з транспортними розв’язками. Ця дорога мала забезпечити якісне сполучення між Міжнародним аеропортом «Львів» та новим міським стадіоном під час проведення Євро-2012. Будівництво цієї дороги було заплановане на 2011 рік, однак в резолюції громадських слухань зазначалось про потребу «вивільнення земельних ділянок, через які проходитиме вулиця. Йдеться про потребу знесення двох житлових будинків за адресами вул. Любінська, 187 та 191, вилучення 42 земельних ділянок в дачному кооперативі «Урожай» та 7 ділянок в садівничому товаристві «Садівник-люкс».

Очевидно, саме на вивільнення земельних ділянок під будівництво нової дороги міська рада потратила довгих сім років. Адже, пояснювальній записці до проекту Ухвали «Про надання ЛКП “Львівавтодор“ дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва відрізку дороги вул. Ряшівської (проектованої) від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона.» зазначено, що на земельній ділянці відсутні будь-які об’єкти нерухомого майна, форма власності землі – комунальна.

Нова дорога, за інформацією зі ЗМІ 2010 року протяжністю (від 2,36 км до 3,419 км – в залежності від обраного проекту) матиме шість смуг руху, по 3 у кожному напрямку, шириною 3,75 м кожна. Ширина центральної розділювальної смуги руху – від 4 до 20 м. Ширина тротуарів на основній вулиці – 4,5 м.

Сподіваємось, що інформація про будівництво цієї дороги не буде черговим порожнім піаром міської влади на фоні закидів з боку громадськості про повну бездіяльність. Нагадуємо, що у 2010 році «міська влада впевненоговорить про три важливі дорожні новобудови – магістраль Ряшівська - проектована, що має забезпечити зв'язок аеропорту та залізничного вокзалу; проспект Вернадського – від вул. Стрийської, однак не до пр. Червоної Калини, як планувалося раніше, а лише до території стадіону до Євро-2012, з трьома під’їзними шляхами, а також багаторівнева транспортна розв’язка – для з’їзду з кільцевої дороги на територію довкола стадіону».

У 2018 році впевненість міської влади підкріплена вагомим міським бюджетом, що дозволяє власноруч, а не руками бізнесу, щось побудувати у рідному місті.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ