Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

МОН змусило видавництво "Грамота" повернути Крим Україні у підручнику історії

Міністерство освіти і науки та Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" змусили видавництво "Грамота" переробити умовну позначку України без Криму у підручниках історії для 9-10 класів.

Про це інформує Суспільне.

Так, у матеріалі підручників "Історія України" для 9 класу закладів загальної середньої освіти (автор Струкевич О. К.) та "Історія України" (рівень стандарту) для 10 класу закладів загальної середньої освіти (автор Струкевич О. К.) було виявлено мапу України без Криму.

МОН назвало помилку "прикрою".

"Щодо невідповідного зображення мапи України у позначках інформуємо, що ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" вжито відповідних заходів реагування. На вимогу Інституту видавництво "Грамота" переробило згадану умовну позначку й підготувало заміну електронних варіантів підручників для розміщення в електронній бібліотеці Інституту", — розповіли у МОН.

Електронні варіанти підручників із виправленою мапою розміщено в електронній бібліотеці «Інституту модернізації змісту освіти» (9 клас і 10 клас).

Зазначається, що видавництво "Грамота" підготувало також відповідну правку для друкованих варіантів підручників. Нові зразки умовних позначень для вклейки будуть надруковані відповідно до накладів підручників 9 і 10 класів і розіслані до департаментів (управлінь) освіти та науки обласних, Київської міської державної адміністрацій для вклейки/заклеювання на відповідних сторінках в обох підручниках у закладах освіти.

"Наші установи завжди відкриті для обговорення й спілкування щодо підготовки навчальної літератури із суспільством, громадськими організаціями, державними установами й готові вчасно інформувати їх щодо подій в освітянському просторі України", — запевнили у МОН.

У відомстві зауважили, що проблеми якості навчальної літератури накопичувалися впродовж попередніх років. Так, наразі тривають комплексні експертизи якості шкільної літератури. МОН додало, що приділяє особливу увагу посиленню контролю за дотриманням видавництвами під час підготовки оригінал-макетів коректного висвітлення суспільно-політичних питань відповідно до вимог чинного законодавства України, а також санітарно-гігієнічних вимог друкованої продукції.

Тим часом обговорюється можливість апробації підручників перед їх масовим запровадженням у закладах освіти, що уможливить ширше громадське обговорення і вплив громадськості на якість навчальної літератури.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ