Сьогодні, 16 грудня, стартував період бета-тестування мобільного застосунку ʺДіяʺ. Про це інформують у прес-службі Мінцифри.
11 грудня було оголошено про набір тестувальників – протягом 5 днів кожен охочий українець мав змогу подати заявку, аби першим отримати доступ до двох послуг застосунку та отримати доступ зі смартфонів до цифрового посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
В Україні запустять тестування цифрового посвідчення водія
ʺНа наш заклик відгукнулося 58 тис. українців. Кожен, хто відповідає технічним критеріям участі в тестуванні, отримає лист-запрошенняʺ, - говорить Віце-прем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
У процесі розгляду заявок та відбору учасників основним критерієм було дотримання усіх умов – наявність і водійських прав, і техпаспорту, а також можливість пройти ідентифікацію через BankID у додатках Приват24 або MonoBank. Невдовзі до застосунку долучиться система електронної ідентифікації НБУ, до якої підключено низка великих банків України, наприклад, Ощадбанк та ПУМБ.
ʺВідібрані учасники почали отримувати індивідуальні листи на електронну адресу з посиланням для доступу. Після встановлення додатку та здійснення ідентифікації, водії отримають доступ до своїх цифрових документів – водійського посвідчення та техпаспорту. Вони вже зможуть користуватися ними в повсякденному життіʺ, - додає Михайло Федоров.
Верифікація документів співробітниками поліції відбуватиметься за допомогою QR-коду. Для цього вони використовуватимуть смартфони або спеціальні гаджети. У випадках, коли поліцейські відмовлятимуться визнавати документи у смартфоні та вимагатимуть пластикові, водіям необхідно звернутися на гарячу лінію поліції: 0-800-50-02-02.
Період тестування триватиме до впродовж місяця. Протягом цього часу команда розробників аналізуватиме відгуки, аби виправити усі недоліки застосунку.
Нагадаємо, що розробленням додатку ʺДіяʺ займається Міністерство цифрової трансформації у співпраці з Міністерством внутрішніх справ, найбільшим українським банком ПриватБанк та міжнародною IT-компанією EPAM.