Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Найбільше скарг "зібрала" компанія «Фіакр Львів», - управління транспорту

Як повідомили в управлінні транспорту та зв’язку Львівської міської ради, найбільше скарг щодо недотримання графіків та маршрутів руху, недостатньої кількості автобусів стосуються маршрутів, що обслуговує компанія «Фіакр Львів». Про це повідомила прес-служба міської ради.

«Управління транспорту отримує пропозиції та скарги від мешканців і на електронну пошту, і телефонні звернення є, також «гаряча» лінія міста передає нам усі дзвінки, що стосуються нової транспортної мережі», - зазначив Микола Жук.

За інформацією «гарячої» лінії міста, від мешканців протягом 1-12 січня надійшло більше як 1200 звернень.

Нагадаємо, відповідно до результатів конкурсу, 46 міських автобусних маршрутів обслуговують такі перевізники: ЛК АТП-1, АТП - 14630, ТзОВ «Міра і К», ТзОВ «Фіакр Львів».

Зокрема, маршрути №7, 8, 11, 12, 14, 25, 27, 33, 35, 40 обслуговує ТзОВ «Міра і К», маршрути №15, 19, 21, 23, 26, 31, 36, 38, 42, 44 - АТП 14630, маршрути № 1а, 2а, 3а, 4а, 5а, 6а, 9, 10, 16, 20, 28, 29, 32, 37, 45, 46 – ЛК АТП-1, а маршрути №13, 17, 18, 22, 24, 30, 34, 39, 41 та 43 - ТзОВ «Фіакр Львів».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ