Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Найдешевшу передвиборну кампанію провів Блок Юлії Тимошенко – Мирослава Бичишин

БЮТ вважає, що в нього була найдешевша передвиборна кампанія. Про це 4 квітня під час засідання Прес-клубу реформ повідомила голова ЛМО ВО „Батьківщина” Мирослава Бичишин.
Так, за її словами, Блок Юлії Тимошенко по агітації на кожного виборця витратив у середньому по 50 коп., в той час як Блок Литвина, в якого, за її словами, була найдорожча виборча кампанія, витратив аж по 250 грн на виборця. Одним із найвпливовіших, як зазначили учасники засідання прес-клубу, методів ведення передвиборної кампанії є зустріч з виборцями. Так, місцевий Блок Юлії Тимошенко переконаний, що саме поїздка Львівщиною їхнього лідера і дала такий високий результат блоку в області. Поряд з тим, як зазначила Мирослава Бичишин, члени БЮТ переконані, що проти їхньої політичної сили велася одна з найбрудніших піар-кампаній. Найбільшою невдачею місцевого блоку Мирослава Бичишин вважає історію із стратегічним редактором газети „Експрес” Ігорем Починком, який увійшов у список партії задля журналістського експерименту.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ