Обіцяного тестового запуску системи автоматизованої системи оплати проїзду (електронного квитка, - ред.) не відбулося.
Нагадаємо, як повідомляв керівник департаменту міської мобільності Олег Забарило, 13 січня у Львові стартує перший етап впровадження е-квитка. Відтак, в тестовому режимі розпочинає працювати автоматизована система оплати проїзду у громадському транспорті. На цьому етапі тестуватимуть обладнання та систему загалом, допомагатимуть пільговим категоріям населення адаптуватися до користування персоніфікованими картками «ЛеоКарт», аби в підсумку кожен міг самостійно валідуватися і почувати себе комфортно у громадському транспорті.
Журналісти Гал-інфо сьогодні вранці промоніторили, як відбувся старт першого етапу, і дійшли до висновку, що його повністю провалено. Валідатори, якими відсьогодні повинні користуватись пільговики, або просто вимкнені, або не підключені до системи і повідомляють, що запуск е-квитка відбудеться в січні 2022 року. Ті, які нам вдалось знайти в робочому стані, показують неправильні дані як щодо маршрутів, так і щодо видів транспортних засобів, на яких вони встановлені.
Також наші журналісти поспілкувалися з водіями. Більшість водіїв заявили, що не проходили жодного навчання щодо користування пристроями, не знають, як вони вмикаються, та що з ними потрібно робити. Також водії не знають, що від сьогодні повинні цікавиться, чи в пільговика є транспортна карта “Леокарт”, і що вони мають заохочувати його валідувати її.
Нагадаємо, як повідомив напередодні директор ТзОВ "Екопастранс" Ігор Самардак, валідатори є всюди. Але перевізникам показали тільки те, як вони вмикаються, а ось що робити далі, - вони наразі не знають.