Основна боротьба між Тимошенко і Януковичем розгорнеться в суді – політолог Небоженко
Слухай онлайн
Політика

Основна боротьба між Тимошенко і Януковичем розгорнеться в суді – політолог Небоженко

Керівник соціологічної служби «Український барометр», політолог Віктор Небоженко вважає, що ступінь фальсифікацій на цих виборах становитиме майже 10%. Як передає кореспондент УНІАН, про це він заявив сьогодні, 15 січня на прес-конференції в Києві.

 

За словами В.Небоженка, таким чином, українське суспільство та виборча система опиняться на рівні 1996 року.

 

Крім того, сказав експерт, найбільших фальсифікацій слід очікувати у травні, на виборах до місцевих органів самоврядування. Оскільки тоді «кожен боротиметься за своє», рівень фальсифікацій може сягнути 20%, додав він. У такому випадку, сказав В.Небоженко, навряд чи можна якимось чином зупинити цей процес.

 

Говорячи про двох основних кандидатів у президенти Юлію Тимошенко і Віктора Януковича, політолог зауважив, що він, як і раніше, вважає, що останній вичерпав ядро свого електорату, і основні баталії між ним та Ю.Тимошенко надалі розгортатимуться в судах.

 

«Але чим би не закінчилися вибори, Янукович залишиться у Межигір’ї», - вважає В.Небоженко.

 

На його думку, якщо Президентом стане Ю.Тимошенко, в неї можна буде питати, що вона виконала зі своїх обіцянок.

 

«Будь-який інший новий Президент буде знущатися над нами рік, говорячи, що у тому, що є, не я винен, а попередники», - сказав В.Небоженко.

 

У свою чергу, політолог, директор GMT Group Анатолій Луценко, аналізуючи виборчу кампанію, зауважив, що всі кандидати в президенти рекламували себе не як майбутніх президентів, а фактично говорили за своїх майбутніх прем’єр-міністрів, оскільки у їхніх програмах були закладені тези, які не може по роду діяльності виконувати Президент, а повинен виконувати прем’єр-міністр, який, як відомо, обирається Верховною Радою.

 

За його словами, економічна криза наклала свій відбиток на перебіг та організацію виборчої кампанії, яка була «ледащою і млявою».

 

Як сказав А.Луценко, рекламні носії виконали свою функцію, втім, виборець багато в чому оцінював кандидатів саме за цією рекламою, а не за спілкуванням.

 

УНІАН

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...