Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Ознаки пробитої прокладки ГБЦ

Головка блока циліндрів розташована у передній частині двигуна. Вона призначена для змішування паливної суміші. Найвразливіший елемент ГБЦ – прокладка.

Вона виготовляється з гуми, яка не завжди витримує великі навантаження температурою. Прокладка виконує одну важливу функцію – вона забезпечує герметичність механізму. В деяких випадках для рішення проблеми з ГБЦ достатньо замінити один болт. Його можна купити, якщо перейти за посиланням https://zapchastizaz.com.ua/261-bolt-golovki-lanos. В інших ситуаціях потрібно замінити прокладу або відремонтувати інші частини ГБЦ.

Які ознаки свідчать про пробиту прокладку

Про дефекти прокладки говорять такі симптоми:

  • Вихлопні гази, які з’являються у районі ГБЦ. Найпростіша та очевидна ознака пробитої прокладки. Гази з’являються через те, що прокладка перестає справлятися зі своїм завданням – забезпечувати герметичність.

  • Сторонні звуки. Їх можна почути у районі капота. Звуки з’являються через попадання до моторного відсіку вихлопних газів.

  • Попадання вихлопних газів до охолоджувальної рідини. Для діагностики треба скористатися підручними засобами – пакетом або гумовою рукавичкою. Вони будуть надуватися.

  • Поява білого диму. Він свідчить про те, що до бачка потрапив антифриз. При цьому буде падати рівень тосолу.

  • Витік масла. Йог плями з’являться на стику ГБЦ.

  • Зростання температури двигуна. Це відбувається через попадання гарячих вихлопних газів до системи охолодження. Вона не справляється з такими навантаженнями.

  • Змішування масла та антифриза. Це призводить до зносу всього двигуна. На розширювальному бачку охолоджувальної системи з’являться масляні плями.

  • Погана робота пічки. До системи потрапляють вихлопні гази, що знижує ефективність обігріву.

  • Зростання тиску в патрубках радіатора. Коли виникає розгерметизація, вихлопні гази потрапляють до системи охолодження через патрубки. Це легко перевірити – досить доторкнутися до них рукою. На дотик патрубки будуть твердими.

  • Поява нагару на свічках. На дотик вони будуть ще й мокрими через попадання до них антифризу чи вологи.

Головна ознака – це перегрів двигуна. Крім того, на його поверхні буде утворюватися конденсат. При такій проблемі необхідно провести комп’ютерну діагностику мотора.

Ще один типовий симптом – змішування антифриза та масла. Вони утворюють суміш жовтого кольору. При її появі слід не тільки замінити прокладу. Також необхідно промити систему.

Причини появи дефектів

Прокладка псується через такі причини:

  • фізичний знос;

  • перегрів;

  • недостатньо закручені болти;

  • низька якість матеріалу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ