Передвиборчий ситуаційний центр стане готовою схемою для майбутнього вирішення проблем із поширенням фейкових новин у Facebook, - УНІАН.
Керівництво соціальної мережі Facebook посилює правила по запобіганню розповсюдження фальшивих (фейкових) новин напередодні президентських виборів в Україні 31 березня і виборів у Європарламент 26 травня.
Крім іншого, Facebook створить новий віртуальний ситуаційний центр, куди будуть підключатися співробітники соцмережі з різних офісів, повідомила одна з топ-менеджерів Тесса Лайонс.
Усього Facebook по всьому світу працює з питання перевірки достовірності новин (фактчекингу) із 43 організаціями, додала Лайонс.
Передвиборчий ситуаційний центр стане готовою схемою для майбутнього вирішення проблем із поширенням фейкових новин у Facebook. Крім того, соцмережа планує організувати цілодобове співробітництво розробників програм, спеціалістів по обробці даних і політичних експертів. Співробітники ситуаційного центру зможуть зв'язуватися з різними відомствами де одним з адресатів стане Федеральне відомство з безпеки у галузі інформаційних технологій (BSI).
За словами Тесси Лайонс, ситуаційний центр буде здійснювати свою діяльність у кількох місцях, включаючи штаб-квартиру Facebook у Каліфорнії і головний європейський офіс у Дубліні. Нова структура Facebook продовжить роботу і після виборів в Євросоюзі.
Представниця Facebook також уточнила, що кількість людей, зайнятих у боротьбі з фейковими новинами, збільшиться з 20 000 до 30 000.