Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Перехід на євроформат: до кінця року у Львові демонтують понад тисячу білбордів

Сьогодні, 11 листопада, виконавчий комітет ЛМР прийняв рішення “Про затвердження Схеми розміщення рекламних засобів на території м. Львова”.

Директорка департаменту економічного розвитку Ірина Кулинич розповіла, що департамент, КП “Адміністративно-технічне управління“ та власники наземних рекламних засобів на території Львівської МТГ уклали Меморандум з метою розв'язання проблеми перенасичення Львова засобами зовнішньої реклами. 

Виконком затвердив схему розміщення рекламних засобів на території міста та встановив, що з 1 липня 2024 року на території Львова максимально дозволений формат наземної рекламної конструкції не може перевищувати 7,5 кв. м. 

Підприємці, які мають дозволи на розміщення реклами, повинні привести належні рекламні засоби та документи у відповідність до норми до вказаного часу.  

Що стосується вже встановлених рекламних конструкцій, місця розташування яких не передбачено принятою схемою, власники таких рекламних засобів можуть їх залишити до закінчення терміну дії чинного дозволу. 

“Після закінчення терміну дії дозволу розміщений на його підставі рекламний засіб вважати самовільно встановленим і таким, що підлягає демонтажу”, – йдеться в рішенні. 

Вартість демонтажу рекламних засобів покриватимуть самі рекламорозповсюджувачі (30%) та КП “Адміністративно-технічне управління“ коштом бюджету Львівської міської територіальної громади (25%) 

За словами директорки департаменту економічного розвитку, до кінця поточного року у Львові демонтують 55% рекламних конструкцій.

"Станом на сьогодні близько 280 конструкції вже демонтували, – повідомила Ірина Кулинич і додала. Поки що це стосується міста Львова, але будемо це рішення розповсюджувати й на приєднані громади". 


 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ