Чарлі Вайтінг помер у Мельбурні напередодні старту нового сезону Формули 1. Про це повідомило видання Моторспорт.
У заяві FIA підтвердили, що британець помер від легеневої емболії у Мельбурні, де завтра розпочнеться Гран Прі Австралії, перший етап сезону Формули 1 2019 року.
Президент FIA Жан Тодт сказав: «З величезним смутком я дізнався про смерть Чарлі.
Чарлі Вайтінг був чудовим гоночним директором, центральною та неповторною особою у Формулі 1, яка втілювала в собі етику та дух цього фантастичного спорту.
Формула 1 втратила вірного друга та харизматичного посла. Висловлюю співчуття його родині, друзям та всім шанувальникам Формули 1».
Вайтінг вперше почав працювати у Формулі 1 у 1977 році, але став добре відомим завдяки своєму кар’єрному просуванню у Brabham, де він став головним механіком.
Він зіграв ключову роль у допомозі Нельсону Піке на його шляху до титулів у 1981 та 1983 роках. Він залишався у команді до 1988-го, допоки колектив не продав Берні Екклстоун.
Після цього він отримав посаду технічного делегата FIA, а у 1997-му став директором FIA та делегатом із безпеки.
До його обов’язків входив контроль безпеки у боліді та на трасі, технічні процедури під час проведення Гран Прі та старт гонки.
Вайтінг не припиняв працювати над вдосконаленням системи безпеки та був рушійною силою у впровадженні Halo на початку сезону 2018 року.
Торік Вайтінг розповідав про багато технічних вдосконалень, які підвищили безпеку у Формулі 1. Завдяки цьому та появі Halo зокрема Шарль Леклер уникнув серйозних травм на Гран Прі Бельгії 2018.
«Погоджуюся, що впровадження Halo зіграло свою роль. Проте не забуваймо про те, що у попередні роки з’явилося багато непомітних речей, завдяки яким кокпіт став безпечнішим - від бічних ударів, від фронтальних ударів, сам кокпіт став міцнішим, а також підголів’я», - сказав він.
«Ці всі речі сильно розвивалися - і кожна з них грає свою роль на виході».