Триразовий чемпіон світу Формули 1 Нікі Лауда помер у віці 70 років. Про це повідомило видання Motorsport.
В австрійця виникли серйозні проблеми зі здоров'ям із середини минулого року. У серпні йому зробили операцію з трансплантації легені, що вимагало двомісячного перебування в лікарні.
Потім він був госпіталізований знову на короткий термін на початку 2019 року після того, як захворів на грип. Останніми днями австрійська преса повідомляла, що у Швейцарії йому робили діаліз нирок.
На жаль, сьогодні було підтверджено, що через поганий стан здоров'я він пішов із життя у понеділок в оточенні сім'ї.
«З глибокою печаллю ми повідомляємо, що наш улюблений Нікі мирно помер в оточенні сім'ї у понеділок», - сказала його родина в заяві, яку опублікували австрійські ЗМІ.
«Його унікальні досягнення як спортсмена та підприємця залишаються та залишаться незабутніми, як і його невтомна жага до дій, прямолінійність та мужність.
Він був для всіх нас зразком для наслідування і еталоном, люблячим і дбайливим чоловіком, батьком і дідом поза публічного життя. Нам не вистачатиме його».
Лауда був велетнем у паддоці Формули 1 протягом понад чотирьох десятиріч. Він дебютував у 1971 році, у 1974 році після приєднання до Ferrari виграв свою першу гонку, а у 1975 році здобув свій перший титул.
Наступного сезону йому пощастило пережити вогненну аварію на Нюрбургринзі, в якій він сильно обгорів. Примітно, що після цього він пропустив лише дві гонки, зробивши одне з найміцніших повернень в історії спорту, та програв чемпіонат, поступившись Джеймсу Ханту з McLaren лише одним очком.
Другий титул для Ferrari Лауда виграв у 1977 році, перш ніж перейшов до Brabham у сезоні 1978 року. Там він змагався менше, ніж два сезони. Лауда пішов із Формули 1 посеред сезону 1979 року, після практики Гран Прі Канади.
Потім він зосередився на власному чартерному бізнесі в Австрії до 1982 року, коли повернувся до Формули 1 з McLaren. Ця співпраця принесла йому третій титул чемпіона світу через два сезони, коли він переміг напарника Алена Проста лише на пів очка.
Після другої відставки у 1985 році у 1990-х роках він був менеджером-консультантом Ferrari. Потім він працював з командою Jaguar, якою він керував лише два роки - у 2001-му та 2002-му.
У 2012 році він став невиконавчим головою команди Mercedes F1, де був ключовою фігурою аж до початку хвороби минулого року.