Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Проєктувальник Львівської транспортної мережі провалив мільйонний тендер у Дніпрі

Дніпро відмовилося від послуг з розробки нової велосипедної інфраструктури та мікромобільності компанією “Оресунд”, яка також займається оптимізацією маршрутів громадського транспорту у Львові.

Про це стало відомо з додаткової угоди про розірвання договору та супровідного листа про розірвання договору, яку оприлюднив Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради. 

В листі з поясненням вказано, що замовник не отримав у визначений договором термін оформлену відповідно до тендерного завдання документацію.

Нагадаємо, ТОВ “Оресунд” на офіційній сторінці Фейсбук обіцяло впоратися до Нового року, проте Дніпровська міська рада розірвала договір 31 грудня через не надану послугу.

Зазначимо, підписаний договір вартістю 960 000 грн, це було найбільше замовлення, яке мало в своїй короткій історії ТОВ “Оресунд”.

Відповідно до велоконцепції, у Дніпрі повинні були отримати схему велосипедної мережі міста, (магістральні, другорядні, рекреаційні маршрути, схему зон заспокоєного руху 20-30 км/год та короткі зв'язки), схему мережі із зазначенням форм велоруху на кожній ділянці, схему розміщення комунальних парковок. А також передпроєктні пропозиції схем організації дорожнього руху з урахуванням велосипедної інфраструктури.

“Концепція розвитку велосипедної  інфраструктури та мікромобільності передбачає декілька етапів впровадження. Це довгостроковий «маршрут» для всіх учасників процесу” – вказано у поясненні на сторінці компанії.

Нагадаємо, одним з етапів впровадження е-квитка у Львові є зміна транспортної системи міста. Як заявив у інтерв’ю Гал-інфо Олег Забарило, з цим їм буде допомагати компанія “Оресунд”, але поки ніяких документів не оприлюднено. 

Доповнено.

"Цей лист від замовника мав місце, ми його отримали в післяобідній час 31 грудня. Як з'ясувалося в наступні дні, лист став наслідком деяких юридичних і технічних помилок, адже інституційна структура такого міста, як Дніпро – дуже велика. Різні люди працюють в різних департаментах, управліннях і відділах на різних посадах, й не завжди всі перебувають в курсі перебігу співпраці за кожним договором", - повідомив Віктор Загреба, керівник компанії "Оресунд".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ