Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Прихильність львів'ян до Садового стрімко падає, - опитування

Середньозважена оцінка міського очільника Львова станом на жовтень має рекордно низький показник – 2,78 бали – такі результати щомісячного соціологічного дослідження «Львівський Омнібус», яке провів Центр досліджень та комунікацій «Active Group».

Нагадаємо, що у травні середньозважена оцінка Андрія Садового становила максимальні 3,47 бали. Після цього у липні опустилась до 2,99 балів, а у вересні ненадовго відновила свій зріст (3,2 бали). Однак, вже у жовтні різко впала до рекордно-низького показника – 2,78 балів.

Діяльність міського голови, міських народних обранців та роботу комунальних служб львів’яни оцінювали за 5-ти бальною шкалою, де «1» – мінімальна, — а «5» – максимальна оцінка.

У жовтні 9,1% львів’ян поставили за роботу Андрія Садового максимальну оцінку – відмінно. 17,2% опитаних вважають, що мер заслуговує «четвірки». Третина (32,9%) жителів Львова переконана, що Андрій Садовий працює на «трійку». Водночас, 19,8% респондентів оцінюють діяльність міського голови на 2 бали. А 18,7% львів’ян ставлять очільнику міста «одиницю».

Водночас, оцінки депутатів міської ради нижчі, ніж оцінки міського очільника. Майже третина (28,3%) львів’ян переконані, що місцеві народні обранці заслуговують «одиниці». 34% опитаних жителів оцінюють діяльність народних депутатів у 2 бали. На думку 22,9% львів’ян народні обранці міськради працюють на «трійку», а 8,6% респондентів ставлять «4 бали». Лише 2,9% жителів міста вважають, що народні депутати працюють на «відмінно».

Таким чином, середньозважена оцінка роботи місцевих народних депутатів становить за жовтень 2,21 бал. Це низький показник порівняно з травнем, коли вона становила 2,77 балів. У липні ця оцінка опустилась до 2,12 балів, у вересні ненадовго зросла до 2,66 балів.

Як бачимо, коливання середньозважених оцінок мера та міських народних обранців подібні: дотравня зберігалась позитивна динаміка. А від травня по липень навпаки – прослідковувалась негативна тенденція. В той же час, далі бачимо, що середньозважена оцінка піднімається відлипня по вересень. І за один місяць раптово падає.

Така ж ситуація прослідковується і в оцінці діяльності комунальних служб.

Середньозважена оцінка комунальників, станом на жовтень становить 2,54 бали. Тоді як у травні вона мала рекордний максимум – 2,90 балів. Від травня по липень, як в оцінці міської влади, цей показник опустився до 2,52 балів. А з липня по вересень відновив позитивну динаміку і зупинився на 2,82 балах. Але вже у жовтні, ця оцінка впала до 2,54 балів.

Щодо оцінки роботи комунальників за 5-ти бальною шкалою, тільки 2,7% львів’ян вважають, що вони працюють на «відмінно». 4 бали за роботу комунальних служб поставили 15,9%. Третина жителів міста (34,7%) переконана, що комунальники заслуговують «трійки». Водночас, «двійки» поставили 23,4% опитаних. А 21,4% респондентів вважають, що комунальники працюють на «одиницю».

Польова фаза дослідження відбувалась 1 та 2 вересня в рамках проекту «Львівський омнібус». Загалом опитано 1721 респондент. Львів’яни оцінювали роботу міської влади та комунальних служб за 5-ти бальною шкалою, де «1» — мінімальна оцінка, а «5» — максимальна.  Похибка при довірчій імовірності 0,95 не перевищує 2,2%. З публічним звітом досліджень можна ознайомитись за посиланням.

Довідка

Проект міських омнібусів компанії «Active Group» розпочався у червні  2015 року. В рамках проекту проводяться регулярні (щомісячні) опитування у Харкові, Києві, Львові, Дніпрі та Одесі для декількох замовників із різними завданнями, які спільно його фінансують.

В кожному опитуванні є запитання, ініційовані компанією «Active Group» з метою їх подальшої публікації для широкого загалу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ