Слухай онлайн
Економіка

Садовий проти концесії аеропортів

Сьогодні, 10 лютого, під час зустрічі із представниками та консультантами Міжнародної фінансової корпорації (IFC), мер міста Андрій Садовий озвучив позицію Львова щодо концесії міського аеропорту. Про це Гал-інфо у прес-службі ЛМР.
Фото: ЛМР

Зокрема, він наголосив на важливості збереження летовища у власності громади міста, як стратегічно важливого об’єкта для держави.

ʺЦе найбільша безглуздість з боку держави за теперішніх умов передавати аеропорт у концесію. Ми не знаємо жодного аеропорту в Україні, приріст якого становив би 40%.

Це стратегічний об’єкт для розвитку держави. Тим паче, враховуючи те, що ми знаходимось у стані війни.

Першим рішенням, яке я прийняв, коли починав працювати тут міським головою, був не ремонт доріг і не водопостачання. Першим моїм рішенням і поштовхом до розвитку було замовлення концепції розвитку аеропорту. І, маючи цю концепцію, я переконав міністра передати його місту у комунальну власність.

Я дуже гордий, що львівський аеропорт показує сьогодні найліпший результат. Нам потрібно зберегти його всіма силами. Є аеропорт — є місто. Немає аеропорту — немає міста. Адже він приносить великі кошти, які інвестуються у Львів.

Як зробити ще кращу динаміку? Разом. Ми відкриті до пропозицій щодо того, як задіяти потенціал міста, держави, знайти стратегічного партнера. Проте, так просто передати летовище у концесію — вкрай небезпечноʺ, — зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Зазначимо, торік було відкрито 9 рейсів, з них 7 напрямків є новими. Загалом наш аеропорт співпрацює з 21 авіакомпанію, які виконують польоти у 50 напрямках.

Зараз аеропорт Львів посідає третю позицію за пасажиропотоком в Україні після двох столичних аеропортів: Бориспіль (13,7 млн) та Жуляни (2,2 млн), значно випереджаючи Одесу (1 млн у серпні) та Харків (1,1 млн).

Приріст пасажиропотоку, порівняно з 2018 роком, становить близько 40%.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");