Автобуси ЛАЗу ламаються не тому, що неякісні, а через порушення вимог експлуатації. Про це сьогодні, 18 січня, під час брифінгу заявив директор заводу Ігор Малець.
За словами Малеця, з 9 автобусів, що належать Львівському АТП-1 і нині стоять, шість не експлуатують, тому що у них розбите скло – лобове або ж бокове чи скло на дверях. Ще один автобус став , бо у нього «заклинило» двигун. Решта мають проблеми з коробкою передач – безвідповідальні водії обірвали троси, стверджує директор.
«Всі ці несправності не підпадають під гарантійні умови, тому ми можемо їх усунути, але за окрему плату. Що ж стосується німецького двинула фірми «Дойц», то АТП повинно було укласти з ними угоду про сервісне обслуговування. Фахівець фірми повинен прибути і надати свій висновок: якщо у несправності винна фірма, то двигун ремонтують за її кошти, якщо вина АТП – тоді його коштом», – каже Ігор Малець.
Він також додав, що двигун, скоріш за все , постраждав через неякісне пальне, адже у дизпаливі на українських заправках часто буває надто багато парафінів або ж трапляються домішки води.
Також, наголосив директор заводу, в АТП порушують вимоги експлуатації автобусів. Приміром, у сервісній книжці автобуса сказано, що через кожні 10 тисяч кілометрів повинен проходити техогляд. Перевізник цієї вимоги не дотримується. Аналогічна ситуація із заміною мастила, фільтрів, вчасного техобслуговування вузлів та агрегатів. Це не лише впливає на технічний стан автобуса, а й порушує умови гарантії.
«Машини не ламаються, машини експлуатуються і в процесі експлуатації трапляються якісь випадки – ДТП (розбиті скла) чи машина наїхала на відкритий люк і погнула раму. Це якої ж сили мав бути удар? Таке враження, що місто шукає відмовки, щоб не брати наші автобуси», – каже Малець.
Він також додав, що Львів досі винен заводу за автобуси до Євро-2012 12 млн грн. Також ЛАЗ нещодавно через суд змусив АТП-1 заплатити 6,5 млн грн за автобуси-гармошки, надані йому кілька років тому. Виконавча службана виконання рішення суду заблокувала рахунки АТП.