Клінінг зазнав значних змін в період карантину. Спочатку посилені заходи виключали відвідування житлових приміщень, магазинів і офісів, оф-лайн бізнес яких був на час припинений. В цьому році знову почався карантин, який поступово з полегшеної фази перейшов у локдаун.
Закінчилася зима, актуальними стали послуги з миття вікон в квартирах, приватних будинках, дачах. Постійно потрібно прибирання торговельних підприємств, центрів, магазинів, великих офісів, які оформляють абонентське обслуговування.
Стерилізація поверхонь, дезінфекція повітря
Багато людей замовляють дезінфекцію. Особливо це актуально в промисловій сфері, виробничому секторі, великих виставкових шоу-румах, де припинена робота на період урядової заборони і приміщення виявляються вільними від персоналу. Замовники стали розуміти користь від озонування, яке дозволяє створити атмосферу, що порушує життєвий цикл бактерій і вірусів.
Незважаючи на те, що навесні роботи додалося, клієнти намагаються оптимізувати розцінки, пояснюючи це нестабільністю прибутку. Тому важливо зараз зосередитися на якісних засобах побутової хімії в недорогому сегменті.
Вбачаючи відсутність перспективи роботи в стандартному режимі, компанії почали перебудовувати свою діяльність, пристосовуючись до онлайн-методів. Клінери (приклад сайту Кабанчик) виїжджають до клієнтів, одягнені в спеціальні стерильні костюми, маски і рукавички одноразової дії. Якщо прибирання триває більше 2-х годин, рекомендовано оперативно змінити маску.
Тенденції 2021 року: сезонність послуг
Січень розпочинається з невеликої просадки. Люди, стомлені святами і витратами на подарунки, не дуже поспішають вкладати кошти в прибирання.
Лютий вважається ще одним місяцем для розкачки. Добре, коли оформлені домовленості із юридичними особами, які змогли повернути собі прибутковий статус.
Березень ─ люди, як і природа, пробуджуються. Активно замовляють миття вікон, чищення килимів, м'яких меблів, загальне прибирання.
Квітень-серпень приносять максимальну кількість замовлень на місяць. Незважаючи на те, що люди намагаються використовувати теплий сезон для поїздки у відпустку, кількість замовлень має зменшитися. Насправді все навпаки. Велика кількість пилу і рослинного пуху в повітрі швидко забруднюють світлопроникні конструкції. У цей період частіше роблять ремонти. Тому персонал має підвищену завантаженість.
З жовтня по грудень включно спостерігається поступовий спад щомісячної кількості заявок.
Вище наведені загальні тенденції для галузі прибирання, однак для кожної компанії вони можуть відрізнятися. Клієнти звикають до стабільності, до того, що прибирання робиться регулярно і, якщо вони задоволені результатом, то замовляють послуги клінінгу круглий рік. Аналогічним чином діють і юридичні особи.
Як збільшити віддачу від бізнесу
1. Продумати альтернативні методи, які можна запропонувати клієнтам.
2. Створити акційні пропозиції, від яких важко відмовитися.
3. Активно застосовувати реферальную програму знижок: знайомий замовляє послугу ─ рекомендач отримує приємний ціновий бонус.
4. В «гарячий» сезон, коли не вистачає своїх робочих рук, активно залучати досвідчених людей. Це допоможе не втрачати замовлення і поповнювати базу новим клієнтами, які будуть не зайвими в період зимового затишшя.