Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Складено рейтинг авто, які мають найбільшу стійкість до поганих доріг

Вітчизняні автошляхи зараз, на жаль, перебувають в не найкращому стані, і дана тема в Україні є більш ніж актуальною і дуже болючою. Враховуючи погану дорожню інфраструктуру, українські водії, купуючи автівку (байдуже – нову чи вживану), особливу увагу звертають на її надійність та здатність справлятися з дорожніми реаліями сьогодення.

Нещодавно фахівцями автомобільної ніші був складений рейтинг легкових транспортних засобів, підвіска яких якнайкраще справляється з поганими українськими дорогами. Напевно, ви очікуєте, що першу сходинку посідає один з представників німецького автопрому… Зовсім ні! За даними опитувань, проведених серед працівниками станцій техобслуговування, найнадійнішою підвіскою може похизуватись японський хетчбек Toyota Yaris (2-ге покоління). Ця машина найліпше справляється з ямковими автошляхами, а тому власникам даного авто витрачати гроші на ремонт «ходової» та різні запчасти для підвіски доводиться набагато рідше.

Як не дивно, але на другій сходинці опинився… знову японець, і це Toyota Yaris 3-го покоління. Це просто неймовірно і неочікувано, чи не так?. Автопром «Країни, де сходить сонце» приємно дивує своїм відповідальним підходом до питань, що стосуються підвіски, і всього, що з цим пов’язано.

А що у нас з третім місцем? «Бронзу» автомобільного рейтингу підвісок між собою ділять німець Volkswagen Golf 6 та японська автівка Honda Civic 8. Четверту сходинку посіли Audi A3 (8L) та Nissan QashQai. На 5-му американець Ford Fiesta 7, далі – німецький Volkswagen Passat B 6.

Які автівки мають найбільш чутливу підвіску?

Окрім того, дослідники склали рейтинг легковиків, котрі, так би мовити, дуже чутливо «сприймають» українське бездоріжжя. Тут список виглядає наступним чином:

  • Volkswagen Passat B5 та третій Renault Megane;
  • Ford Mondeo MK3 та Renault Scenic 3;
  • Audi A4 (в кузовах В6, В7) і A6 II (в кузові C5).

Одразу ж варто зазначити, що таку статистику не варто сприймати буквально і категорично, позаяк збереженість та експлуатаційний термін підвіски певною мірою залежить від манери їзди – якщо, до прикладу, ями та інші дорожні «халепи» об’їжджати обережно, можна дещо зменшити пагубний вплив на «ходову», а якщо ж керуватися принципом «чим вища швидкість, тим менше ям», прийдеться частенько навідуватись до майстрів на СТО – і байдуже, якої марки і виробника ваша автівка.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ