SMM-платформа Hootsuite разом з агентством We Are Social випустила звіт «Digital in 2017», в якому проаналізувала основні тенденції розвитку соціальних медіа.
За останні 12 місяців глобальне проникнення інтернету зросло на 10% досягнувши 3,8 млрд користувачів всесвітньої мережі або 50% населення Землі, йдеться у звіті.
Глобальне використання соціальних мереж в 2016 році зросло на 21%, досягнувши 2,8 млрд користувачів. При цьому мобільних користувачів соціальних ресурсів стало на 30% більше в річному порівнянні - зараз уже 91% переглядів соціальних мереж відбувається з мобільних пристроїв. Це становить 2,5 млрд глобальних користувачів.
Рівень урбанізації населення за останні 12 місяців склав 54%. Інтернет-користувачів у глобальному вимірі стало на 50% більше. Активних користувачів соціальних мереж стало 2,8 млрд - їх проникнення складає 37%. Частка унікальних користувачів мобільних пристроїв майже 5 млрд - проникнення цих технологій на рівні 66%. З них активних користувачів мобільних пристроїв - 2,5 млрд.
Поділ глобального веб-трафіку по пристроях виглядає наступним чином: у десктопів 45%, що на 20% менше торішнього показника; у мобільних пристроїв - 50% (+ 30%).
Платформа Hootsuite прогнозує, що в наступному році збільшиться вплив відеоголошень в соціальних мережах. Також організації все більше інвестуватимуть у взаємодію з аудиторією в онлайні та вплив на неї.
Як писав MediaSapiens, компанія Olapic провела дослідження щодо впливу фотографій у соцмережах та довіри споживачів до брендів. Виявилося, що покупці в 7 разів більше схильні довіряти фото в соцмережах, на яких зображені «реальні люди», ніж традиційній рекламі.
Також за результатами дослідження медіаплатформи Bloglovin, мережа обміну фотографіями Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.