За інформацією дирекції із будівництва Бескидського тунелю, станом на сьогодні будівельники пройшли 784 метри нижнього уступу нового двоколійного тунелю між Львівщиною та Закарпаттям. Цей показник на понад 90 метрів випереджає графіки проходження нижньої частини, середня швидкість проходження – 6,5-7 метрів на добу, повідомила прес-служба Львівської залізниці.
Нагадаємо, поглиблювати тунель на 4,5 метри розпочали наприкінці січня 2016 року, після повного проходження верхньої колоти. Щодня будівельники проводять два вибухи. Після очищення повітря, на поверхню вивозять приблизно 260 кубічних метрів породи.
Оскільки пройдено більше третини нижнього уступу, до роботи підключились інші ланки будівельників, які споруджують ніші та камери. «Зараз повністю готові 14 із 49 ніш та 4 з 12 камер. Ніші потрібні для того, щоб тут могли знаходитись колійники під час проїзду поїзда через тунель. Камери мають трохи більші розміри та призначені для тимчасового зберігання обладнання. За нормативами, у тунелі через кожні 30 метрів у шаховому порядку будуть розміщені ніші і кожних 150 метрів – камери», - зазначив начальник дирекції із будівництва Бескидського тунелю регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Микола Дідух.
Окрім того, на відстані 411 метрів від східного порталу проектом передбачено прохід між новим та старим тунелями. За сучасними нормами будівництва він необхідний для пересування персоналу та можливої евакуації людей за надзвичайних ситуацій. Будівельники планують приступити до його спорудження вже із середини червня. Нині для його побудови формують окрему ланку працівників. Першим етапом такої роботи буде підсилення старого тунелю. А під час другого етапу будівельники механічним способом вибиратимуть породу на всій 30-метровій довжині проходу.
Водночас робота триває й на інших майданчиках. Зокрема, на західному порталі працівники Мукачівського будівельного управління вже змонтували три цистерни для пожежних резервуарів. Спорудили стінки навколо них, провели гідроізоляційні роботи. Тривають роботи із утеплення, щоб узимку вода не замерзала.
До робіт залучено й Самбірську колійну машинну станцію. Працівники підрозділу вкладають залізобетонні лотки для водовідведення. Після закінчення цієї роботи колійники відразу ж розпочнуть підготовку земляного полотна для облаштування першого етапу колійного розвитку.